fredag 19 mars 2010

Nu är det bara en ½ timme kvar.

Visserligen fel bild för det ska bara vara 3 par kvar,så spännande det ska bli att se  vilka par som  att gå vidare för att kämpa om skon,Jag kan kanppast bärja mig innan klockan är 20,00.Ammars har det inte hänt någonting här idag värken sitter där den sitter så nu ska sambon köra ut själv,att sitta i bilen är olidligt just nu,inga kuddar i världen kommer att lindra det jag har.Det är väl bara att knapra vidare på värktabletter och hoppas det ger sig snart.Jag satt och spelade ett parti med Black Jack,och höll på att somna så nog märks det att man inte fått den sömn jag behöver.Ha en fortsatt trevlig Fredagsmys...//Agath.

4 kommentarer:

  1. Tror bestämt att vår version av danstävling börjar
    på måndag nästa vecka. Det skall bli kul att se igen.
    Hur är det fatt?
    Har du fått ischias ovanpå allt annat?
    Hoppas verkligen att det går över snabbt.

    *kramis*

    SvaraRadera
  2. Hej Ginger!
    Då har du lite att se fram emot det
    är trevligt med dans,särskilt de latinamerikanska.I morgon börjar
    "Körslaget"Får väl se vilka par det
    som ska vara med och tävla.

    Jag vet inte riktigt vad det är som
    har hänt jag märker bara hur jag än sitter,
    ligger eller står har jag lika ont,Ischias
    då går det ner i benen,men det strålar
    bara ut i höfterna.Jag tror inte på att åka
    så långa rundor 2-3 dagar i sträck.Det gör så
    ont så intresset för mat just nu ligger väldigt lågt.
    Ja hoppas jag också att det ska ge med sig, nattens sömn var inget vidare...
    Annars får jag söka läkare och be om en ny röntgen,man vet ju aldrig om något hänt eftersom det är så tjurigt.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Har det blivit så illa. Tycker inte att du ska vänta längre med att kontakta din läkare.

    Nu är det snart min tur att träffa en läkare. Det blir på Smärtkliniken den 25 mars och på en för mig okristlig tid på dygnet, kl 10,00. För att hinna att värma upp och få kroppen igång, få i mig lite frukost och tvätta och kllä mig så måste jag upp kl 06,00. Nu är det god natt i alla fall.
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes!
    Ja jag vet inte riktigt vad det är,
    nej håller det i sig ska jag försöka komma till doktorn så jag kan få en remiss till KSS,jag
    kanske behöver en annan korsett.Vi får se.
    Jaså du behövde inte komma förrän 10,00.25/3 skönt bara 5 dagar kvar.Hoppas allt går bra.
    Kramar.

    SvaraRadera