fredag 19 mars 2010

Ja så var det då Willy som åkte ut.

Idag hjälpte det inte att publiken ropade rädda Willy,men Willy verkade vara mer än nöjd med det han presterat i alla fall.Ja det var väl nästan givet att det skulle vara Claudia och Mattias som skulle vara kvar,så nu ger det sig nästa vecka när det är final vilken som tar hem skon.Det återstår att se....Tänk var dessa veckor har gått fort,men det gör det ju alltid när man har roligt och det är en underhållning som passar mej.
Och i morgon börjar körslaget så då kommer jag att sitta spikad då också,jag vet inte riktigt vilka Team det är men det ger sig i morgon.Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. Det var rätt att Willy fick lämna tävlingen ikväll.
    Det kan bli jämnt nästa fredag.

    Jag ser också framemot Körslaget. Bra underhållning.

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!
    Ja det hade nog inte varit så roligt att vinna
    skon när skillnaden var så stor på dansarna,jag
    gillar Willy men jag tyckrte också det var rätt han skulle gå.
    Så du gillaer också körslaget.Hoppas det är bra Team.Ja jag tycker också det är bra underhållning.
    Kvällen är sen och jag önskar dej entrevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Ja det var dax för Willy att lämna nu, och nu blir det spännande vem som tar hem det..kan ju bli så att en av dansarna tar hem segern för andra gången:)
    Tack för att du kikade in på bloggen och sa hej.
    Läser mer imorgon om vad som händer i ditt liv..nu trillar ögonlocken ihop när som helst..
    Massa kramar kära vän

    SvaraRadera
  4. Äntligen...det verkar ju bara ha varit ett "spel" för gallerian " tycker jag.. ha en fin lördag nu ..kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Ja nu var det dags för honom att lämna scenen
    Men han verkade glad i alla fall,ja jag tittade
    förbi som du såg.
    Hoppas du hann i säng innan ögonlocken trilla ihop.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-Louise!
    Ja men hann har ju kämpat på titta bara när Lasse Brandeby var med han gjorde ju inget alls,Willy har ju i alla fall försökt.
    I kväll börjar körslaget och då är Mojje med
    minns du honom som fick avbryta Let´s Dance
    för han blev sjuk.Hoppas han har bättre tur denna gången.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera