lördag 20 mars 2010

Ja som jag sa igår så är det Körslaget ikväll.

Det är de här som kommer att vara med i Säsongens körlaget,Niklas Strömstedt, Linda Sundblad, Marie Picasso, Morgan ”Mojje” Johansson,Kalle Moraeus, Bröderna Rongedal och Ralf Gyllenhammar.Så nu ska Mojje vara med hoppas han har bättre tur denna gången än som sist när han var med i Let´s Dance och fick avbryta på grund av att han blev sjuk.Jag ser att Marie Picasso är med så några kända ansikten ser vi ju.
Idag är jag själv för sambon körde till sin mamma,och nu har han börjat förstå att jag har hemskt ont i ryggen,får se om jag kan ta en snigelpromenad sen,för någon hurtig promenad blir det inte det känner jag.Solen lyser här så den har jag på min väg.Det är +7 grader på skuggsidan så det låter ju gott.Sambon tog min kamera med får se om han har lite bilder med sig hem.Jag önskar er en trevlig Lördag.Kram till den som vill ha.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Kul att få se Marie Picasso i Tv-rutan igen. Jag gillade henne i Idol. Tror även på Kalle Moreaus, Rongedals och Niclas Strämstedt. Ser framemot ett trevligt program. Musik mår man alltid bra av.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!
    Ja det ska bli kul det är ju ettb tag sen
    jag tycker det har varit ganska tyst om henne...
    Men varför övervägande av herrar?
    Ja visst det håller jag med att musik mår man bra av.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agasth

    Så du ska kolla in Körslaget.. har aldrig sett det programmet men det är nog trevligt..Tror att det börjar ett nytt program om någon sångtävling - finna en Julia på TV1! De börjar nog vid samma tid..

    Jag tittar nästan aldrig på TV4, för mycket reklampauser och långa är de..men de behövs ju för att de ska kunna finansiera sina sändningar...

    Ha en trevlig lördag
    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  4. Hej Kojiki!
    Ja det hade jag tänkt mej,det är så roligt att se hur de tar sig ann uppgiften dels sätta ihop
    en kör och hur de går i land med det är väldigt intressant,menar du Jakten på Julia?...

    Jag håller med dej om att reklamerna är alldeles för långa,från att vara 3 minuter så
    verkar det som de dubblat den urtrist,är det då en spännande film så hinner man tappa tråden.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    xxx

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!
    Ont i ryggen är inte roligt. Har du inget badkar som du kan bada varmt i, det är skönt för ryggen även om det är jobbigt att komma ned i karet kan det vara värt mödan.
    Jag tog ett bad igår kväll, helt underbart.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Hej Carina!
    Nej det är inte alls roligt,Nek vi har inget badkar i så fall hade jag legar där så jag hade
    blivit skrynklig som ett russin.Här haer vi bara
    dusch,men jag längtar efter ett badkar,men vår toa är för liten för det-Ja förr badade jag
    mycket i så hett vatten jag kunde ta.
    Jag önskar dej ett trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Godkväll!
    Nu har vi kommit hem från en lyckad knattetävling i Hallsberg. Läs på min blogg...
    Det har visst varit varmt här hemma för massor av snö har försvunnit och berget utanför börjar komma fram. Det känns verkligen skönt..
    I morgon ska vi vara med på BO-mässan som är där vi håller hus med bågskyttet. Vi ska ha en skjutuppvisning vid 11-tiden, knattarna har lovat vara med också. Så denna helgen har det varit fullt ös vill jag lova.
    Nu är jag ganska trött efter en tidig morgon och att ha sovit dåligt i natt dessutom. Ska upp tidigt i morgon också.
    Ha en fortsatt bra kväll...

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Vad bra att det gått bra i Hallsberg.
    Ja vi har väl ingen snö på taken vi heller
    så nu slipper få hjärtat i halsgropen varje
    gång det rasar.
    Så ni ska skjuta på BO-mässan också
    Det kallar jag fullt ös ingen arbetslös*ler*
    Jag förstår att du är trött.
    Du får gå och sova 7 kvart i timmen.
    Höres i morgon
    och jag önskar dej lycka till.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Appropå badkar har jag sett ett jag väldigt gärna skulle vilja ha. Man går in i det genom en dörr från sidan. Litet men högt och man och sitter som på en pall. Bubbelstrålar har det också. Låter inte det ljuvligt. Perfekt för det lilla utrymmet, med en
    dusch på sidan om (där det gamla badkaret brukade finnas). Jag såg det på en utställning och nu gör de reklam på TV... Kanske i nästa liv?

    *kramis*

    SvaraRadera
  10. Hej Ginger!
    Inte ens ett minibadkar får plats
    i vår toalettrum med dusch.kanske
    jag tar ett kort så du kan se hur
    litet det är.Nog hade jag velat ha
    ett badkar det är så skönt och känna
    värken bara försvinna där man ligger i badkaret.Men som du skrev det får bli
    i mitt nästa liv.
    Kramar.

    SvaraRadera