fredag 19 mars 2010

Ja idag ska jag väl få njuta i stället.


Ursäkta att jag är tjatig,men i kväll ska jag i alla fall titta på Let´s Dance,den riktiga och inte bara musik och spänningen stiger de är ju inte så många par kvar.....Från det ena till det andra så har det tagit hårt på snön här,nu kan man se grannens fönster på nottenplan för snön är nästan borta nå häcken,men vi har trots mycket snö kvar,men man ser ju det har sjunkigt ihop.Det regnade lite i grår och gjort så i dag också,så det blir mycket vatten innan all snön är borta.Vi har ingen sol här men vi har +4 grader ute.Snön rasade på taket för en stund sedan,men nu vet jag att det inte var sambon som trillade i golvet för han satt ju här bara en ½ meter ifrån mej.Jag önskar er en trevlig Fredag.Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agat!
    Snön har sjunkit undan även här. På vissa ställen syns gräsmattan och lyckliga småfåglar pickar och pickar om de hittar något att äta vet jag inte. Mitt bland alla småfåglarna fanns en liten flock med STARAR ca 10 stycken. Det är en härlig syn. Ha de gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej Starry-eyes!
    Ja jag märkte också den sjunkigt rejält ändå.
    man ser en bit av gräsmattan på gång/körplanen.
    Men några Starar har jag inte sett här,men det
    måste kännts andäktigt att se så många på en
    gång.Klarade de att vara tillsammans?
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera