måndag 29 mars 2010

Ja det var denna Måndagen.

Nu är det strax ett gammalt avsnitt av CSI,....och förresten så vet jag inte om jag precis gillade Trilogin på CSI där de hjälper varandra över gränserna, visserligen är det väl bra men jag känner liksom inte igen mej.


Sen är det dags för Law & order:Special wictims unit,sen är det ett par timmar innan nästa program börjar Cold case de sista 2 ska jag spela in men det ena får jag nog titta på för har liksom ingen plats.

Eftersom det börjar bli sent så säger redan nu godnatt till er från "Kaksmulsan"//Agath

2 kommentarer:

  1. Godmiddag!
    I dag känner jag mig på bättre humör, men jag känner av omställningen av tiden fortfarande. Brukar ta några dagar med det.
    Den gula lyser över vårat distrikt idag, och det är vår i luften. Det står om lite översvämmningar i tidningen idag annars ser jag inte av det här ute på landsbygden.. Inte en nere i hästhagen, där det kan svämma över vid ett kraftigt regn på sommaren.
    Bounty fick lite pedikyr (hovvård) igår, hioppas han nu inte tappar sina skor bara för att det börjar bli så lerigt ute i hagen nu. Snösulorna tog vi bort men broddarna får vara kvar ett tag till. Just nu står han uppe i skogsbrynet och solar sig. undrar om han inbillat sig att bli brun till sommaren?? Hahahaha, nu skulle jag vara lustig!!
    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Idag är jag sen men jag har betalt räkningar och
    det var sista dagen idag,men denna månaden hann jag.
    Vad bra att humöret har blivit bättre.Det är kanske som du säger omställning av tiden som orsakat en del.
    Ja faktoiskt så lyser den gula här också.Kännt på luften har jag inte gjort ännu men vi ska strax ut en vända.
    Ja vem skulle inte behöva lite fotvård,här är de
    så krassa till att ha öppet så jag får se om jag hittar något annan stans att gå till.
    Kanske blir Bounty brun vem vet men njuter gör han väl*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera