måndag 29 mars 2010

Idag fick jag en avi igen...


...men idag behöver jag inte fundera på vad det är för denna avin stod det avsändaradress,så något kärleksbrev var det inte denna gången.Undrar om det är den där pärmen jag frågade om för ett tag sedan,men det kan det väl knappast vara för jag fick ju en redan i veckan efter jag hade ringt.Just nu så skiner solen inte så starkt så det är nog soldis,men det är ändå sol det är tacknämligt och vi har +7 grader här så det börjar gå åt rätt håll.Vi får väl se hur lång tid det tar för att få snön att försvinna.Nåja det återstår att se.Jag önskar er en trevlig Måndag.Kram till den som vill ha//Agath.

15 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas det är något som du vill ha! :-)

    Jag hade beställt varor från Ellos för ett par veckor sedan, och först provade jag att göra beställningen via nätet. Det funkade inte, så dagen efter ringde jag in min order i stället. Frågade särskilt noga om min nätorder hade kommit in, men det hade den INTE sa de.

    Gissa vad som hände? Jo, jag fick två avier på exakt samma belopp. Det hade blivit dubbelt i alla fall!

    Men jag ordnade upp det så allt är frid och fröjd!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath
    Jaha, vad kan det vara. Alltid roligt med paket som man inte vet något om.
    Här har det regnat och termometern visar +8 grader.
    Nu är det dags för motionsrunda nr. 2 med vovvarna.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Wolmer!
    Jag tror det är en ny pärmför jag har inte skickat in det kah sla ha när jag fyllt guldbrickan,vi får väl se,än har jag inte
    kommit iväg.
    Jag minns när jag fick fel vara en gång om det var ellos eller Halens vet jag inte men jag hade beställt en snygg gardin men fick fel vara
    så jag ringde dem och sa jag hade inte fått dfet jag beställt.Så de sa jag skulle skicka tillbaka så skulle de skicka den rätta,vilket resulterade att jagh fick betala frakten 2 gånger.Nåja det är väl smällar man får ta.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Ja jag tror ju förstås att det är en pärm till
    men vi får väl se.
    Då söår ni oss med 1 grad för vi har eller hade +7 grader
    Ha en skön tur med vovvarna
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath

    Du skrev något om byte av recept på din vänstersida vet inte om jag svarade på detta men bara skriv en kommentar hos mig så ska jag ändra till vad du villa ha......

    Det är ju snart ny månad!!!!

    xx/Kojiki

    SvaraRadera
  6. Hej Kojiki!
    Så där ja där är du,ja det börjar bli ny månad
    snart.få titta bland mina recept om jag har någon till reds...Ja och så är det dags att betala räkningare idag för man vill ju inte vara så sent ute som jag var sist.
    xx

    SvaraRadera
  7. Agath

    Det är röra i bloggarna just nu det är en ny editor som är på väg med Picasa album installerad..detta är vad jag vet och som orsakar dessa störningar...Jag skrev en liten notis om det på bloggbanken...

    xxxx

    SvaraRadera
  8. Godkväll!
    Jaha, så ni har lite problem även här ser jag. Men vad bra att ni får Picasa. Det programet ska vara bra har jag hört. Det håller ordning på bilderna. Tror faktiskt jag har det någonstans på datorn så jag kan installera om jag vill, eller så var det på den andra. Jag trivs bra med Photo shop annars.
    I dag har det varit en skit dag. Jag vill gå och gömma mig och få vara ifred någonstans. Det började i stallet med att en av tjejerna frågade om våran hund var ute, och jag tände på alla stubiner på en gång. Detta eviga tjat på min "blodtörstiga" hund har hållt på i 8 år nu, Börjar bli trött så nu sade jag ifrån, vilket jag givetvis ångrade sedan. Når hon kom tillbaka bad jag om ursäkt för att jag var dum. Förklarade varför jag reagerade som jag gjorde och hon förstod sade hon.. Hon talade även om att hon själv haft schäfer tidigare. Men varför är hon så rädd då??? Jag är bara så trött på att höra detta när jag visar mig där nere. Men de fattar tydligen inte en sak - hur ska jag veta om hunden är ute eller inne när jag är 200m hemmifrån...
    Ha de bra!

    SvaraRadera
  9. Godkväll!
    Jaha så ni har problem även här... märkte det nu, min kommentar är borta... orkar inte skriva om igen. Till och med detta gör att jag blir sur. Är på ett skit humör idag..
    Hörs i morgon igen!

    SvaraRadera
  10. Den samma som ovan...29 mars 2010 kl. 21:27

    Jaha, nu är den visst framkommen igen!!
    Vart kom den ifrån eftersom den var borta nyss..
    Ja, datorer alltså. Men vad bra, då ser du varför jag är så sur och på dåligt humör för...

    Hade!

    SvaraRadera
  11. Hej Kojiki!
    Jo jag såg att det skulle komma något nytt och att det skulle störa,men det var därför jag frågade när så mycket blev kryss över.Är det
    för vi har blivit så många här nu på blogspot så
    det har blivit störningar just därför eller?

    xxx

    SvaraRadera
  12. Här på landet finns inga för stora brev - t.o.m. bildäck levereras till dörren!
    Fördelen med lantbrevbärare. Men det är klart - snart drar de väl in den tjänsten också :(

    SvaraRadera
  13. Hej Recurven!
    Det sätter bara myror i huvudet på mej Picasa har jag aldrig hört talas om men det blir väl bra när det är färdigt förhoppningsvis.

    Jasså du tände på alla 7 i dag då,tur det redde upp sig mellan dej och tjejen.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Recurven!
    Det behövdes inte mer än du svarade så
    kom det fram,jag hade fått en kommentar innan
    och jag förmodade att det var Kojiki som svbarade på det jag frågat om,så jag skrev bara
    något litet jodå det var Kojiki så jag tog ju bort mitt bara test.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Gubben!
    Det var mycket trevligare förr då posten fungerade kommer du ihåg att man kunde få lördagsutdelning också bara man la extra
    frimärken och skrev lördagsutdelning.
    Nu fungerar inte posten alls,men jag har
    också fått kartonger framkört till min dörr.
    Man får väl kryssa i en ruta kan jag tro.
    Jag önmskar dej en fortsatt trevlig Måndagskväll.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera