tisdag 30 mars 2010

Visst är hon på väg....VÅREN.

Ja man skulle kopiera för allt bara försvann föer mej.Näja det ör bara att suga i det sura äpplet.Som ni ser är våren på väg,för vintergäcken har visat sig mestadel är under snön men några fick jag på korten ändå.Detta tog jag när jag skulle upp till apoteket(Droghandeln)Vilket man nu ska säga...För jag anser att det inte blivit bättre för de omorganiserade sig,snarar tycker jag det blivit sämre,för jag frågade om de hade ordnat med läkarewns underskrift,men nej det låg på samma ställe som sist,så nu blev jag förbannad och gick över till Vårdcentralen och ville prata med en sköterska,jag satt nog och väntade i gott och väl en timme innan jag blev uppropade,så var jag inne och pratade med sköterskan,hon säger detsamma som jag att det blivit till det sämre,är man beroende av medicin så är man....Sen när vi kom hem såg sambon att vi hade +10 grader här och så fivckman inter njuta av värmen*suck*

Sen passade jag på att ta kort på klivian jag börjar bli lite orolig för jag kan knappast röra den förrän gjord trillar från krukan.Men vad tror ni?Kommer den att blomma upp som den ska eller är den dömd att misslyyckas?

 
 
 
 
       
Jag tog den även denna gången från 2 håll så ni kan se.Jasg önskar er en Trevlig Tisdagskväll.Kram till den som vill ha.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Du skulle bara kopiera din blogg inte återställa..du är rolig du..En säkerhetskopia var bara vad du skulle ha..detta var för roligt ha ha..vad har du gjort egentligen lilla Agath jag tror jag dör av skratt nu!!!!
    Vill du vara rosa nu eller ha ha ha!!!!!

    xxx/kojiki

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att se vårens färger komma. Idag blev jag överlycklig när jag såg mina gula krokus i blom.

    Klivan kommer, det är jag nästan säker på. Den smyger sig fram så där ibland.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej Agath

    Jag gjorde en snabb redigering av din blogg för att den skulle se någorlunda ut. Den är gjord efter det nya. Påskharen har fixat lite!

    xxx/Kojiki

    SvaraRadera
  4. Kära Kojiki!
    Vad var det jag sa att när mina fingrar
    kommer i närheten och göra något då går
    allt åt fanders,nej jag ville ju ha det
    som det var.....
    Men det var roligt att jag fick dej att skratta åt eländet.*ler*
    xxx

    SvaraRadera
  5. Hej Gunilla!
    Ja visst är det väl härlöigt med våren,
    jag har 2 pyttesmå krokus på baksidan
    även de i gult,slår de gula ut fortare
    än andra färger tro?

    Ja jag får hoppas du har rätt.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Tack Kojiki!
    Att du ändrade det,nu ser
    dety mycket skönare ut.Men måste fråga
    är den inte lite smalare än innan eller
    jag inbillar mej.
    Hälsa Påskharen*ler*
    xxx

    SvaraRadera
  7. Det är samma bredd på själva bloggen som innan!
    Fonten är nog lite större tror jag! Detta var bara en snabb redigering för att det skulle se någorlunda bra ut. Jag har inte gjort några kopior av dessa bloggar alls Det var därför jag ville att var och en skulle göra sin egen säkerhetskopia enbart. Vilket är bra att ha om något skulle gå fel, vilket det gjorde här!


    xxx/Kojiki

    SvaraRadera
  8. Hej Kojiki!
    Då är det bara en synvilla att den är smalare då?

    Nja jag och göra något ja du ser själv,tur att
    du fick dej ett gott skratt,det bjuder jag på.
    Hur bar du dej åt för att återställa det när jag
    dummat mej så?
    xxx

    SvaraRadera