måndag 22 mars 2010

Godnatt sov så gott.

Idag blev det TV för hela slantewn först var det ett av de nya avsnitten CSI,men man saknar ju den andrte och nu har det kommit in till i gänget,sonm dök upp förra veckan.nåja vi får väl se hur det blir med den killen.






Sen kommer ett gammalt avsnitt den jag är mest förtrogen med,kanske har jag sett det det ger väl sig,Det verkar som de visade en av CSI Triologin,för Horatio från CSI Miami ni vet,honom gillar jag inte något vidare så jag tyckte den var rätt rörig i går.







Så är det 2 Criminal minds också så det gäller att jag har band för det är inte slut med det för även ett Cold case ska med inatt så det har gått för fulla muggar här
Så jag passar på att säger godnatt från "Kaksmulan"//Agath,

13 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Du såg väl att det var dubbelavsnitt på Criminal Minds. Arn började kl 20,00 tänke först inte se den men maken övertalade mig. Jag tror att den blirbra .Jag ska spela in den åt yngste sonen.
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Agath!
    Jag har lagt in en bild på en Aloesalva som min sjukgym rekomenderade. Den är stark och bränner lite men det gör ingenting. För senare mycket senare så kanns det såå bra. Maken hjälper mig att smörja in mig på ryggen dit jag inte når.

    SvaraRadera
  3. Hej och god morgon! Jag har slutat hänga med i CSI, det blev för många olika versioner och alldeles för många att hålla reda på. Min röriga skalle fixar inte det, så jag slutade titta. Men även andra TV-serier kan förbrylla mig, Ghost Whisperer t ex, som sänds både i TV4, TV4Plus och TV400. Ibland vet jag inte vilka som är gamla repriser eller vilka som är nya, och då blir konsekvensen att jag slutar titta. Synd, för jag gillar den serien.

    Ser du på "Saltön" på måndagkvällarna? Jag har läst alla böckerna och tycker de är så trevliga. Lagom många avsnitt också, igår sändes näst sista av fyra.

    Nu ska jag ut i snöblasket en stund. Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hallå där Agath!
    Hur mås det i dag? Tittar man ut, så blir man inte glad. Det är sååå grått och regnar. Ännu mera vatten överallt.
    Men ut måste jag ändå, och det känns skönt när man kommer hem igen.

    Önskar dig en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Starry-eyes!
    Oja det såg jag och jag kollade upp att jag hade utrymme för både Criminal Minds och Cold case,Ibland är det repriser,men det är många jag inte har sett heller.
    Ja jag funderade också på Arn,men eftersom det
    gick ett av de nya avsnitten CSI så måste ju sambon komma till också.Jag såg lite på en snutt i reklamen den såg ju bra ut så jag får ju hoppas den går igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej igen Starry-eyes!
    Tigersalva ska ju också vara bra,nu har jag 3
    olika medikamenter som jag kan testa den som Carina du och den jag har i bakhuvudet.
    För de här Orudis retard,som är en värksalva hjälper inte,De salvor jag köpt som ska hjälpa värk gör det inte,utan det får bli som du eller Carina sa,vi får se när man åker in igen,jag är inte så pigg på att åka bil just nu.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Susanne!
    Samma som igår,sambon ville jag skulle följa med honom dit han sa men det ville jag inte.
    Här regnar det också,men snöhögarna sjunker i alla fall.Ja du har ju inget val utan hundarna måste ju ut.Jag hade nog behövt en här också så jag blev piskad att gå ut.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Ska du se nästa veckas CSI triologi det blir lite spännande och se hur de väver samman alla CSI serier i en och samma i tre avsnitt!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ms Chevelle!
    Såg du jag skrev till att de började så smått
    i natt,jag vet inte om jag kommer att gilla det
    men det återstår att se.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Jag är inte vidare förtjust i den nye killen i CSI men den är ändå bättre än CSI Miami ;0).
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  11. Hej Doris!
    Du menar negern eller den som komn för någon vecka sen?
    CSI Miami gillar inte jag heller.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.//Agath.

    SvaraRadera
  12. Jag menade negern, har det kommit en ny till !?
    Natti,natti, Doris

    SvaraRadera
  13. Hej Doris!
    (Dr Raymond Langston)Laurence Fischburnen har ju haft så många olika roller så du förknippar det med CSI,men vi får väl ge honom en ärlig chans eller?
    (Gil Grissom)William Petersen är min stora favorit,så det tar väl ett tag att få den andra att smälta in.(Horatio Caine)David Caruso har jag aldrig gillat,men däremot(Mac Taylor)Gary Sinise undrar jag om inte det är den killen som spelade i filmen Pestens tid av Stephen King och jag bara gillar honom...Ja det ska ha kommit en ny till också men jag har inte fått klämm på hom än.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera