tisdag 23 mars 2010

Bara en vanlig Tisdag.


Tänk så länge sen det var man såg vintergäcken,undrar om den eller snödropparna kommer först?Ja det återstår att se,för trots att det reghnat idag så har vi fortfarande snö kvar.


En sak till jag tycker är märkligt jag har inte sett en enda fasan på ett bra tag nu undrar om det kan beror på att vi haft för mycket snö,inte ens på stora vägen har de synts.Men de kommer väl fram eftersom snön sjunker.Idag har vi +3 grader,så det är väl lite mindre än igår.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Tisdag.//Agath.

12 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Arn kommer i repris på söndag, tror att det var kl 14,00 i TV4.

    Då ska jag spela in den. Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på fasanerna du ha tagit. Kanonbra bilder.
    Kram igen.

    SvaraRadera
  3. Hej Starry-eyes!
    Jasså den går i repris hoppas jag kan
    se den då.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Starry-eyes!
    Det är bilder sen i fjol ,men vet du vad
    när vi kom hem från affären så såg jag en snödroppe men den ar inte slagit ut än.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Ingen vanlig tisdag ... som varje tisdag de senaste veckorna så får vi sambons egna semlor efter maten! Mums!

    SvaraRadera
  6. Tigris!
    Fy på dej att säga så,jag sitter och väntar på
    sambon ska åka och köpa olja för min olja som stod i skåpet var 3 år gammal kan du fatta
    man inte ser upp...Och så kommer du med en Semla mitt framför näsan.
    Hoppas den ska smaka.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Ädlis
    Du slipper en massas onödiga kalorier ju!
    :)

    SvaraRadera
  8. Hej igen Tigris!
    Haha jag åt en i går,och nu
    kom jag nyss från matbordet.
    Så jag är proppmätt.
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Här snöar det så det är så härligt att komma in och titta i din våriga blogg, fast samtidigt får det en att längta ännu mera....

    Fast det har töat bra de dagar vi haft sol men idag och i söndags fick vi mera snö och det är bara så trist.

    Soliga kramar

    SvaraRadera
  10. Hej Ms Chevelle!
    Så ni har haft snö idag,vi har haft regn
    det har du nog förstått,men visst längtar
    såg du att jag hade sett den första snödroppen?
    Ja det har tagit bra på snön,vi såg solen när jag följde med sambon andra rundan han skulle
    ut.
    Hoppas allt är bra efter din hosta och att du blivit av med den.
    Sent är det så jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    23 mars 2010 22.18

    SvaraRadera
  11. Hej Agath
    Härligt att du sett ett vårtecken. Jag kommer inte fram till rabatterna ännu, men jag hoppas att dom små dropparna finns där under täcket.
    Snaaart är nog snön borta ;-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  12. Hej Susanne!
    Ja det kan man ju säga,konstigt att jag hade den frågan förrut idag om vilken som skulle
    visa sig först,men vi har alldeles för mycket snö där vårgäcken står.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag och utan regn förstås.
    Kramar i massor.//Agath

    SvaraRadera