fredag 26 mars 2010

I kväll gäller det....

Vem kommer att vinna?


Claudia och Tobias eller Mattias och Cecilia,det ska bli spännande och se,sen kommer väl alla parenn att vara där i kväll men det är bara ett par sop får den tarditonella skon,ja vi får väl se först måste jag se dem dansa och se om de förbättrat sig sen förra gången...Så någon gissningslek ska jag inte ge mej ut på.Sen ska jag titta på den bara till 22.00 för sen börjar en film jag vill se.Nu har jag sett slutet vem som vann Grattis Mattias till Glasskon,visserligen trodde jag att Clöaudia skulle vinna,men det gjorde mej lika glad vem som än vann.

Jag fick visserligen se det på nätet för jag skulle ju se en film som jag sa så alla danserna såg jag men inte vilken som vann så det fick jag se här i stället.Filmen spelade jag in som sagt det var u en Wes Graven film Ja ni vet han som gjort Elm Street-filmerna.Får väl se om jag behåller den.Nu säger jag godnatt till er för nu ska jag strax isäng.Ses i morgon förhoppningsvis önskar "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Jag både hoppades och röstade på Mattias så jag blev glad.
    Ska jag vara ärlig har jag inte sett varenda avsnitt då det konkurerar med 1:ans "Så ska det låta", men ikväll var inte det så roligt så jag slog över.

    Ha en jätteskön lördag i morgon.
    God natt och kram.

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    jag höll på Claudia, men båda var ju precis lika duktiga, tyckte jag. Och i kväll är det körslaget. Kul!
    Ha en härlig lördag! Här är det disigt och 2-3 grader varmt.
    kram

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Nu har jag lagt ut en bild på (R2 D2), vi kallar städmaskinen för det. Efter den där roboten i Star Wars.. vi har nu investerat en sådan trots det höga priset med en förhoppning att kanske bli piggare, inga dammpartiklar sprutar ut efter den för den renar även luften.
    Men detta var inte hemlisen jag nämnde i går, den får vänta ett tag med att avslöjas.
    Vi ska släppa ihop Bounty och Zigge senare idag och försöka på nytt. Jag hoppas att det ska gå bra nu.
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  4. Hej Bella!
    Det är detta som är så tråkigt att man
    måste välja,visst var det bättre förr
    när man kunde spela in 2 kanaler samtidigt
    och se en annan kanal.Nåja nu hade jag turen
    att se på datorn när Mattias vann.Men jag trodde
    ärligt att det var Claudia som skulle vinna men
    de var lika duktiga bägge 2 så och så rättvist
    denna sista kväll.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Lia!
    Jag trodde faktiskt att Cladia skulle vinna
    men de dansade lika bra så,jag tycker de
    v ar värda priset bägge men man kan ju inte
    dela på priset.

    Ja i dag är det ett Team som ska lämna Körslaget,vi får väl se vilken det bli.

    Vi har bara +4 grader här idag.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Ja jag tyckte väl jag kände igen namnet haha
    Ja jag hoppas i villet fall som helst du ska
    bli nöjd med den.

    Jasså du vill suga lite till på karamellen,usch var nyfiken jag är...

    Hoppas det går bra med Bounty och Zigge i hagen att de ska var bra vänner.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera