lördag 27 mars 2010

Hej denna Lördagseftermiddag.



I natt ställer vi om klockorna så då ska vi väl få en timme extra.Och efter helgen så börjar Påsken är jag förtidigt kanske?Mitt barnbarn fyller år den 31/3 också,sen är det en lång härlig påsk för många och aknske en evig väntan för andra,så har det alltid varit.Idag har vi regn här så det äter väl mer på snön än innan och det låter ju gott.Hoppas det inte regnar den dagen vi ska ge oss iväg till Blåkulla du kommer väl Witch som förra året*ler*Idag har vi +4 grader så det där vi hade +11 häromdagen det sjönk fort.Det har redan blivit eftermiddag och jag har suttit och tittat på TV:n en stund.Jag önskar er en fortsatt trevlig Lördag.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hum Kaksmulan ... jag tror vi "blir av" med en timme då vi hoppar över från kl 02:00 till 03:00 ... Alltid så¨svårt det där, eller hur?
    Påskpyntet blir av kring den 30:e för mig (sedan står det i veckor *ler*!.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Ja jag lär mej aldrig när vi blir av med en timme eller känna en timme.
    De håller på med påskpyntet för fullt i affärerna,vet du en sak till vi var i godisbutiken mot Allingsås till de sälje
    Apoteksvaror vad säger du om det?Och när
    jag var på det gamla Apoteket drog de mitt
    COOP kort så jag fick poöng för det...
    Visst är det väl vimsigt numera.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Nähä...jag hittar inga cyklar här :-(

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Susanne!
    Nä jag har inte satt in en bild bara
    tänkte på en racercykel*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Så tidigt ni ställer om klockan, heter det inte sommartid ;0) ?
    Här har vi snöoväder nu, hoppas att det lugnar mned sig lite till morgonen så att jag kan komma hem från mitt sista nattpass för den här gången !
    Sköt om dig !
    kramar, Doris

    SvaraRadera
  6. Hej Doris!
    Menar du vi inte skulle ställa om förrän till sommaren?Jag har aldrig gillat detta med att ställa om klockan,en gång tyckte jag räckte sen kunde det hålla den tiden alltid,men det
    är vad jag tycker....
    Så ni har fått mera snö?Nu tycker jag det är bra med snö.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera