tisdag 23 februari 2010

Så där ja det var denna Måndagen.

Jag har suttit vid TV:n ett bra tag nu,först var det ju CSI NY,sedan ett par timmar efter så var det dags för CSI och just nu så satte jag på vidon och låter den går tills bandet är slut för det är ju inte bara detta avsnittet med Cold case....
...utan ett Criminal Minds också,visser ligen kommer det ett avsnitt med  Mac Gyver oclså men det ligger mellan de 2 avsnitten jag ska se,så det får rulla på bara.Så nmu säger jag Godnatt sov så gott.Önskar "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej hopp i galopp!
    Är bara inne en snabb sväng. Ska iväg till bågskyttet nu. Bounty är fixad och nu behövs bara bilen sopas fram.
    Snöar igen här och nu är det inget roligt längre.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej agath.. ja,kylan håller i sig ,idag har vi -25 och MASSOR av snö,men jag ska inte misströsta,våren kommer ju ändå framöver...hoppas du mår bra, nu ska jag borsta Mozart ha det gott Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej Recurven!
    Ja det blir ju så ibland snabba svängar menar jag.Hoppas allt går bra idag.
    Nej jag håller med dej att nu är det inte roligt längre med snö,att det kan se ut så här ett par dagar
    går väl ann men mera nä det protesterar jag mot.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Här har kylan minskat till -6 grader
    och solen skiner fint på snön.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera