måndag 22 februari 2010

Jag kan inte sluta att förundras över vyer som man ser ibland.

Detta skådespel som naturen ger oss man blir riktigt hänförd.Det var ungefär vid samma tid som jag tog i går,men hellre se på himmlens skådespel än marken inte sant?Men tyvärr så kommer även en del av det med.
Ja naturligtviss skulle jag råka få med ett snöhög också men det var den bästa bilden på detta stället.Då hade det bara gått några minuter så man får vara snabb om man vill se,men tyvärr blir det inte den blick man ser med blotta ögat.Men ni får hålla till godo ändå.










Så naturen kan verkligen överaska oss på många sätt,ännu får vi ha vintern kvar så det är bästa att njuta av det som går att njuta av inte sant?














Så fick det bli en bild på hästar ute i vår vita natur och hagar,och inte i den gröna och sköna.Jag önskar er en fortsatt trevlig Måndagskväll.//Agath.

8 kommentarer:

  1. God kväll Agath!

    Såg din vackra orkide här under,jag har två stycken som jag har i flera år försökt få blomma om, men jag tycks inte ha gröna fingrar nog.

    Idag hade vi närmare 25 grader kallt och luften blir så där otäckt torr tycker jag då och för att inte tala om så attans kyligt det är... riktig isbjörns varning :)

    Hoppas din dag har vart bra idag! Det har min, ganska lugn och skön. jobbet flöt på bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ms Chevelle!
    Jas jag tycker också den är vacker,det har
    varit dessa 2 blommor på den och så kommer det mer hoppas den bara får blomma ut också.

    Vi har haft mildare än var du haft idag,men så
    har jag för mej du bodde närmare kusten inte sant?

    Nja den har varit si så där.
    Det är väl snart nattadags för dej så jag säger godnatt till dej.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  3. Mm. Härliga bilder. Färgerna till trots så är den nedre, med hästarna, min favorit!

    SvaraRadera
  4. Gokväll i stugan
    Vad kul att se din orkidé blomma. Du måste ha god hand med blommor, eller kanske gröna fingrar.
    Vinterbilderna är jättefina, man ser riktigt hur kallt det är. Himlen blir som ett skådespel.

    Kramar från mig
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Gubben!
    Så du gillade den bilden bäst.
    Ja hästar är fina djur.
    Jag önskar dej en fin Tisdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Nej några gröna fingrar har jag inte
    men jag blir lika glad när de blommar
    om,Ja jag tycker också de var fina,men
    när jag såg det med blotta ögat det var
    så andäktigt.
    Jag önskar dej en fin Tisdag,fast den just
    bara börjat.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Underbart vackra bilder ! Jag är fortfarande i Reykjavík hos Äldre sonen och hans familj och här är det kallt men inte ett enda snökorn medans hemma hos oss vräker visst snön ned, tror jag stannar här tills det vårar ;0) !!!
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  8. Hej Doris!
    Ja är det inte,jag kan inte sluta att
    förundras över varje litet skådespel.
    Så du är hos din som´n med familj,så
    det kan skilja så mycket på vädet där
    nu vet jag förstås inte hur många mil
    mellan Reykjavik och där du bor.När
    tror du vi får vår*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera