onsdag 24 februari 2010

Ja så var det snart dags för att ladda Videon igen,2 timmar frammåt,för i morgon verkar det som vi ska dra iväg till Lidköping sambon skulle visst göra något hois bildhandlaren så förhoppningsvis ska vi äta där också.Vi får väl se om det blir på det stället som jag gillar som har plankstek det var ett tag sen jag åt det så det riktigt hägrade mig.Men det återstår att se.



Så jag passar på att säger godnatt nu för man vet ju inte om det kommer in eller ej,men det återstår att se,kanske är blogspott färdig med uppdateringen vi får väl se.Vi har ju blivit så många här nu så det är kanske inte så konstigt om det behövs.Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Snabbt inne en sväng och visar ett livstecken. Vi ska in till Rosvalla igen precis som i tisdags. Snö skottas för fullt nere på ridhustaket och Bounty står ute i hagen och äter sitt lunchhö.
    Ha de så bra idag!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Ja jag har inte så lång tid på mej heller vi
    ska ju i väg till Lidköping....
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Höres sen kanske?
    Kramar

    SvaraRadera