torsdag 25 februari 2010

Ja så var det kväll igen det var en lång dag i Lidköping.

När vi åkte vid middagstiden så var de stora vägarna rena,så vi var och lämna bilen och fick låna en annan bil så länge så vi kunde röra på oss.


Så det först vi gjorde var att köra till elgiganten för sambons batteri var slut och han behövde ett nytt till sin Nokia, men de hade inget så det blev en ny mobil istället exakt likadan som jag har.Efter det så körde sambon och tanka för det var dåligt med bensin i bilen.Så diskuterade vi om vi skulle ta en kopp kaffe men jag sa att var det inte mat vi skulle ha?Så vi körde till Milano där jag brukar äta plankstek,men sambon tog Ärtsoppa,men jag kände inte för det så jag tog en Pizza,och jag var nog hungrig för inte en enda smula blev kvar.Medans vi åt började detr snöa och höll på ända hem så de vägar som hade blivit rena de var rätt mycket snö så det har kommit en hel del så inte var de rena de stora vägarna längre.Sådär det var krångligt,förstår inte ibland varför inläggen blir så långa.Jag önskar er en trevlig Torsdagskväll.Kram till den som vill ha.//Agath.

10 kommentarer:

  1. God kväll Agath!
    Du verkar haft en fullproppad dag, lite skoj med en utflykt och äta ute.
    Bra jobbat där att få i sig en hel pizza så du var säkert jätte hungrig!

    Har ni fått mycket snö? Vi har klarat oss från snö idag *peppar,peppar....*

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ms Chevelle!
    Ja denna dagen gick fort,den där
    pizzan jag åt jag brukar inte orka
    en hel i vanliga fall,jag tror det
    berodde på den var så het.Då är de
    mycket godare inte sant?

    Ja det verkar som det hade kommit ganska
    mycket när man såg vägen som hade varit
    barmark innan.Och det snöade hela vägen hem.
    Man såg inte ens till Kinnekulle.När vi kom in i Lidköping lyste solen på Kinnekulle skulle nog tagit ett kort då.Men jag blev aldrig färdig*suck*
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Min dag har vart ganska vanlig, jobbat, fixat mat och slängt in en maskintvätt, sen har jag spelat lite betapet och gluttat på teve samtidigt. :)

    Imorn är det fredag igen.... veckorna går fort!

    Dagarna brukar gå fort när man gör något lite utöver det vanliga, ibland skönt och ibland kan det oxå vara stressande.

    Jag hoppas vi slipper mer snö, fast det är väl att hoppas förmycket!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Här har också snön vräkt ned *bläh*, VILL ha vår !!!
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  5. Hej Agath
    Här har det nyss börjat snöa, blötsnööööö.
    Det var värst vad du har haft fullt upp i dag. Men en pizza kan ju vara väldigt gott ibland. Så slapp du laga mat också, hihi.

    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Ms Chevelle!
    Jo det förstår jag att den varit,jasså du spelar betapet och ser TV:n samtidigt,det
    skulle inte jag klara av.Du använder ordet glutta också kul att det inte bara är jag haha
    Ja jisse vad veckorna går fort,nu är det snart
    dags att betala räkningarna,2:a detta året.
    Hoppas att våren kan få oss mer avstressade och många promenader,det tränger jag kan du tro.
    Ja nu tycker jag det kan vara slut på snön.
    Jag har inte sett någon åka skidor sen vi var i Trollhättan.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Doris!
    Ja nu får det vara bra tycker jag,
    för annars skickar jag in en protest
    till vägverket för de sköter vägarna
    så dåligt.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Susanne!
    När vi var på väg hem så råkade jag somna för värmen var på full värme så jag blev så sömnig.

    Så väckte mej sambon och frågade om det inte var hagel som kom,yrvaken som jag var så hann jag intre uppfatta detta.
    Men nu vill jag varken ha blötsnö eller torrsnö eller hagel,nu får det vara nog.
    Man skulle kunna trolla så man blev av med det kvickt.

    Ja den pizzan satt fint,och jag åt hela vilket är inte vanligt för mig.Ja vill han ha mat så får han ta sig vad han vill jag vill absolut inte ha något mera idag möjligen kaffe.

    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej! Efter en sådan dag känns det alltid så
    ljuvligt att komma hem igen, tycker jag.
    Här har vi inte gjort något särskilt.
    *kramis*

    SvaraRadera
  10. Hej Ginger!
    Ja det gör ju det,tur jag slapp göra mat.
    Så det ända jag gjort sen jag kom hem är
    diskat tittat på TV:n och suttit här.Fast
    inte i den ordningen förstås.haha.
    Kramar.

    SvaraRadera