måndag 25 januari 2010

Vi tog lite bilder när vi ändå var på väg till affären!

Detta var vid kvart över 4 så man ser att dagen förlängt sig väldigt mycket, och kaffe fick jag tag på så nu går det ingen nöd på oss här, åtminstone på ett par dagar i alla fall. Nu ska jag strax sätta på lite nytt ljuvligt kaffe.





Som ni ser har jag tagit dem vid olika platser och det hade nog gått mellan 5-10 minuter så visst har dagen blivit längre,det känns redan att man blir gladare av man kan fånga solen trots att den var på nedgång.Nu är det bara värmen som fattas sen får man nog vårkänslor,man är ju skytt.

Tänk att en himmel kan se så underbar ut när solen håller på att försvinna bortom horisonten, Själv älskar jag detta bildspel och att få minuter kan göra så mycket.Ha en fortsatt trevlig Måndagskväll//Agath.

12 kommentarer:

  1. Det blir så ibland.. varför blir för mycket att förklara jag brukar alltid fylla ut med något ord när jag ser det för att slippa detta stora gap.....

    Gå in i din editor och redigera texten högerställd översta bilden nästa vänsterställd och den sista är rätt så vi se hur det blir....
    Sätt till den nedersta texten önskar er alla så får vi se hur gapet blir.....

    Det är sådana här små grejor man får göra när man trixar.......

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Hej! Vackert...
    och den sista bilden är sagolik.

    *kramis*

    SvaraRadera
  3. Kojiki!
    Ja vi får väl se om jag får grepp om det
    ska vara så det blir snyggt.
    Så mycket huvudbry*fniss*
    xxx

    SvaraRadera
  4. Ginger!
    Tack för du tycker om den,ja jag
    tyckte också den bilden var vacker.
    Den ville sambon jag skulle kasta.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej min vän :-)
    Vilka vackra bilder du tagit!!!
    Skööönt att du har laddat upp med kaffe, hihi
    Det är såååå kul med bilder.

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Agath
    Jag tog lite fel på höger och vänster..ja jag har så dåligt lokalsinne..jag skyller på det..det skulle vara tvärtom naturligtvis..jag rättade till det....det är viktigt att sätta texten rätt om den inte kommer autmatiskt...det beror lite hur man gör...men det fixar sig alltid till slut..sen går det av bara farten...

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  7. Susanne!
    Tack för du tycker det.
    Jo men visst har jag fyllt på
    kaffeförådet.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Kojiki!
    Ja jag tänkte väl att du hade varit framme för jag försökte med andra ord men det blev längre avstånd sen tog jag bort och la andra ord men det såg du säkert,sen när jag tittade så var det rätt.Tack min vän för du rättar till där jag går bet.
    Lokalsinne har jag dåligt.
    xxx

    SvaraRadera
  9. Så vackra bilder. Visst är det skönt att det nu ljusnar allt mer.

    Nattkram / Suss

    SvaraRadera
  10. Hej Agath

    Det är ju faktiskt lite svårare med många bilder och text som du gjort...så du är på god väg nu..det är bara texten som ska rättas så att den följer bilden snyggt..egentligen inte så livsviktigt men vill man ha det fint så ......
    Man får markera texten och så justera höger eller vänster marginal.......

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  11. Suss!
    Ja jag tycker själv det.
    Nattakramen till dej och Bröderna Bus.

    SvaraRadera
  12. Kojiki!
    Ja men det gör jag ju,men det vill sig inte
    ändå för mej fullt ut.
    Jag är nog svår att lära men jag vill,ju mer
    utmaning roligare tycker jag det är.Men alla barn i början heter det ju.
    Godnatt.
    xxx

    SvaraRadera