torsdag 21 januari 2010

Snart dags att stänga ner här.


Ja så är det dags för att ladda för nya avsnitt idag igen,för en eller ungefär en timme sen så pratade jag med mina pojkar,som ni kanske minns så hade mitt stora barnbarn tappat en tand häromdagen,så jag bad min son skicka ett litte nätt kort på den gamla tösen...sen pratade jag med min andre son,han frågade om han kunde titta upp,så vi får väl hoppas han kommer jag längrtar så efter att se honom igen.Den store sklulle till Dalarna med sin familjkanske söker han sig jobb däruppe vi får väl se.Jag önskar er en god natts sömn, från "Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Godnatt!
    Jo,det är inte min tränare som kritiserar mitt skytte, det är den andra pensionären och ordföranden. Men jag hann skjuta klart innan dom kom idag.. kul var det!! Ändå roligare om det varit på tävling som sagt, men det kanske blir det också, vem vet???
    Godnatten, hörs i morgon!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Är ditt barnbarn redan så gammal att hon tappar sina mjölktänder? Tänk så tiden går fort. Tänk vad roligt om han kommer! Jag förstår att du är glad. Sov nu så gott.
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Här är det gråmulet igen, lite nysnö har kommit, det ser jag på bilen som var snöfri igår. I dag har jag inte så mycket på min dagordning. Det jag har kan du läsa om på bloggen.
    Du får ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Nej visst nej hur kunde jag glömma det.
    Ja det var väl därför det gick så bra
    för dej att de inte ens var där när du
    sköt.Ja det förstår jag att det hade varit,
    men du att du inte tar upp det på ett möte
    hur du upplever det att det försämrar ditt
    skjutande,nmär han hackar på dej jämnt?
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Starry-eyes!
    Hon är 5 år hon hade visst tuggat på
    en kola så tanden hade lossnat.Jag
    kommer inte ihåg hur gammal min son
    var när han tappade sin,han satte den
    i en dumleklubba.De klubborna åt han
    inte sen.Men det är väl nu de ska till
    att tappa dem för de riktiga tänderna
    ska komma fram.
    Ja jag hoppas han kommer,min som som har
    flickoerna han åkte till Dalarna idag med famljen.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Agath! Hoppas du vaknat upp
    till en fin dag.
    Önskar dig ett jätteskönt veckoslut :)

    *fredagskramen*

    SvaraRadera
  7. Recurven!
    Ja här är det grått också,ungefär -2
    grader som i går.När jag satt och åt
    frukopst så såg jag lite snö som dalade
    ner.Men har vi destumera...*suck*
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Kära Ginger!
    Det är så mulet här idag
    Hoppas du har en bättre dag,
    förresten du var tidigt uppe.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera