tisdag 19 januari 2010

Natti,natti.dags för att knyta sig.

Nu ska jag bara ladda Videon först.CSI naturligtvis,vad annars...Ja så har denna dagen också gått,inger märkvärdigt har hänt,utan möjligen att vi är själva igen,och när jag var i kylskåpet så ekade det så i morgon behöver vi handla det är ett som är säkert...Mjölken tog slut vid middagen som idag bestod av fläskpannkaka jag har ju inte varit ute på ett par dagar så man får taga vad man haver som Kajsa Varg brukar säga.Men först sängen ochg hoppas på en god natts söm och önskar er detsamma."Kaksmulan!"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jag tackar så mycket.
    Det är skönt med lite lugnt ibland :)
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Bara en snabb titt idag, jag har sådan huvudvärk så jag ska bara ner till hästen sedan går jag och lägger mig ett tag.
    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Hej Carina!
    Det var så lite så för den var fin.
    Ja ibland är det en välsignelse när
    man hör lugnet om sig.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Oj då så du har en sådan dag,inte bra alls.
    Hoppas du kan sova bort huvudvärken.
    Du får ha en så bra Onsdag du kan ha.
    Kramar.

    SvaraRadera