onsdag 27 januari 2010

Kort dag det här.Vi hörs i morgon.

Ja som ni ser har det blivit natta igen,den här dagen gick fort alldeles för fort.Nu år min son på väg hem,det var inte roligt att släppa i väg honom i denna snöyra,kanske kan det hålla uppe något hoppas på det.Men han ska jobba i morgon så han hade inget val.Men nu så behöver jag inte bekymmra mej för datorn för den tog han med sig.Jag sa till honom att han skulle rringa när han kom hem oavsett hur sent han än tyckte det blev för jag kommer inte att få en blund i ögonen förrän jag vet att han är välbehållen hemma.

Nu kan jag ju ta tåget om det är så för nu behöver jag inte bekymra mej för resten. Nu är det dag att krypa till kojs videon är laddad och jag kan gå till sängs för att läsa tills telefonen ringer. Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

20 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Du gör precis rätt. I detta inlägg ska du bara markera texten om du vill ha det snyggt eller lite bättre. Markera den större delen av texten och sedan vänstermarginal. Gör så först så för vi se hur det blir. Detta är ju det extra lilla pyssel man får göra ibland. Det beror på hur du sätter in bilderna det finns så många sätt men detta blir bra..tycker du gör det hur bra som helst..Det är alltid så att det ser lite annorlunda ut i editeringen än som färdigt inlägg..

    Angående Firefox hör du musiken..från olika spelare men inte som bakgrundsmusik på Passagens sidor..den är uppbyggd för mediaplayer som finns i IE..Jag har helt gått över till Firefox...Man ska ha den webläsare som man själv tycker bäst om och är van vid

    Suss Gott!
    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Så fint att han kom ordentligt
    och hoppas körningen hem gick smärtfritt
    så att han kunde ringa dig på utsatt tid.
    Undrade lite p g a snövädret.

    *torsdagskramen*

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din son kom fram välbehållen , inte roligt att veta av sina kära ute på vägarna när det är sådant väder ...
    Känns lite konstigt att läsa dag efter i dag i tidningarna om all snön i Sverige och så har vi hur fint väder som helst här uppe på Island !
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  4. Hej kära du! Hoppas du förlåter mig för att jag inte varit här på en tid. Det har varit - och ÄR - väldigt mycket som måste ordnas och planeras inför min operation i morgon bitti.

    Nu har alla bitar börjat falla på plats och det är ordnat för lilltjejen och för husdjuren på bästa tänkbara vis, men det har tagit både tid och kraft. Jag är ju liksom inte helt okej heller, har så himla ont i knät nu, så allt tar mycket längre tid än om jag vore frisk.

    Jag hinner inte uppdatera mig hos dig just nu, så jag hoppas att allt är bra med dig och att du får en fin helg. När jag kommer hem så tittar jag in igen och hälsar på dig. Vet inte om det blir på måndag eller senare i veckan, men så fort jag kan så kommer jag!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Massa snö har vi fått och stora nya plogvallar efter plogen att skotta bort. Pust! Den gula verkar vilja genom molnen, kanske det blir en fin dag?? Ska väl ner till Bounty så småningom. Det skulle ju vara bra om vi kom in till bågskyttet också för jag måste få ihop ett resultat till Korren.. Ja, kollade in på listan på vilka som är anmälda till SM. Det är just nu 3 Östersundstjejer och jag, fler kan tillkomma ännu. En av tjejerna var med förra året och henne slog jag ut då, de andra vet jag inte så mycket om.. Det blir ju ialla fall en riktig klass för damer i långbåge.. Anmäld och vi har övernattning klar tills dess.. Bra va???
    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  6. Hej Agath
    Hoppas din natt blev bra, att samtalet kom som det skulle från sonen. Man blir såå orolig.

    Kramar från en insnöad
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Snö och åter snö..gick det bra för din son att komma hem? jag har själv min ena dotter ute på vägarna idag..det känns inte så roligt.ha en skön dag inne i "stugvärmen" Kramar!

    SvaraRadera
  8. Hej Agath!
    Vad roligt att din ena son kom på besök och hoppas det gick bra hela vägen.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  9. Ingen rolig dag vara ute på vägarna igår. Hoppas sonen kom välbehållen hem. Så kul det måste varit att få träffa honom.

    Hoppas du har en fin Torsdag!

    Kram / Suss

    SvaraRadera
  10. Hej Kojiki!
    Säg vad du tycker nu är du snäll,som du ser har jag ändrat blev det sämre tycker du?
    Idag har jag inte varit här alls vi har varit och handlat för en sak jag måste ha till fisk är citron,det blev ju ändrat med maten igår så jag får ta det idag.Min son gillar inte hel spätta så vad gör man tar det som han gillar bäst.
    Firefox får jag se om jag tar över till.Nu ska
    jag gå och fixa till maten
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    xxx

    SvaraRadera
  11. Hej Ginger!
    Ja du ska snart få vet hur dumt allt blev.
    Men han kom lyckligt hem.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Doris!
    Jodå bägge hållen men jag ska berätta
    så tokigt jag gjorde....
    Fint väder har vi haft idag så det hade
    han behövt.Men men man kan väl inte få allt?
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Wolmer!
    Oh det finns inget att förlåta jag förstår hur du har det och jag har själv kännt den där stressen inför operationen,visserligen hade
    jag inte börjat blogga då,men det var stressigt
    ändå.Jasg önskar dej lycka till och hoppas allt
    ska gå bra med dej,kanske dansar du ut från sjukhuset sedan vem vet?Hoppas att snart värken är ett minne blott.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Bamsekramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Recurven!
    Ja det är detsamma här,sambon var ute och skottade bort den vall plogbilen hade kört
    upp vid grinden.
    Det verkar inte vara så många tjejer som skjuter eller vill de inte tävla,hoppas att
    tränden vänder så det blir mer roligt för dej och dina kamrater det måste ju vara en utmaning när ni är flera inte sant.
    Skicka en klapå till Bounty...
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Susanne!
    Nej jag har inte sovit så bra inatt,bvarför får du veta när jag laggt ett nytt inlägg,hur dumt man kan göra.
    Så du är insnöad idag det gillar väl inte Quila och Ronja.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  16. Hej Mary-Louise!
    Ja nu kan det räcka för plogen skrapar väldigt dåligt så det är knaggligt när vi kör och jag får så ont i ryggen.
    Jodå det kommer i ett inlägg sen när jag har
    ätit,jag står mitt i matten just nu.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  17. Det där med vilken "browser" vi använder är väldigt knepigt. Om det ser bra ut hos mig, är det inte säkert att det gör det hos någon annan lika förbaskat... Det är mycket frustrerande att browsrarna i olika fall läser koder olika, men det är inget vi själva kan göra mycket åt.
    Det är kanske mjukvaran éller "plattformen" vi skall skylla på?

    Det är duktigt av dig att vilja lära dig det här :). Det finns en hel del vi inte kan förstå men måste acceptera ändå. Har du märkt det?

    *fortsättning på torsdagskramen*

    SvaraRadera
  18. Hej Carina!
    Ja det var jätteroligt att se honom
    det är ju ett tag sen jag såg honom sist.
    Så många kramar som växlades mellan oss.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar,

    SvaraRadera
  19. Hej Suss!
    Ja du får läsa om det när jag lägger
    ut ett nytt inlägg.
    Men visst var jag orolig.
    Oja det är så länge sen det blev massor
    av kramar mellan oss,och han hade växt
    inte på längden utan sitt sätt att vara.
    Jag önskar dej en trevlig fortsättning av Torsdagskvällen.
    Kramar till dej och brödewrna Bus.

    SvaraRadera
  20. Ginger!
    Ja jag tycker det vill inte bli så som jag vill det ser rätt ut när jag skriver inlä'get sen ser det likförbaska inte rätt ut när jag postar det,men jag försöker i alla fall.Men jag är långt i från land rodd,ja du förstår nog vad jag menar.
    Kramar.

    SvaraRadera