torsdag 28 januari 2010

Så det kan bli....




Hej på er då var det kväll igen.Vid denna tiden hade jag min son här så roligt det var att ha honom här en stund,fast han inte stannade så många timmar.Men jag får väl vara nöjd med det lilla. Och hoppas han stannar åtminstone en eller ett par nätter nästa gång. Det var så olustigt när han sätter sig i bilen vid lite över 22.00 i går kväll. Men han var ju tvungen hem till sitt jobb Så det var ju inte många timmar han fick sova, men jag bad honom att ringa när han kom hem.



Men när det gått ett par långa timmar så ringde jag och frågade hur långt han hade kommit,Då hade han kommit till Ullricehamn och det är ju inte så långt men han talade också om att det var väldigt halt i går.Så jag sa du ringer väl när du kommer hem huir sent det än blir sa jag så jag vet att du kommit helskinnad hemOch det lovade han så vi sa kram och hej då.Och så la vi på trodde jag.Men ingen son ringde mej och jag somnade efter 03,00 tiden.så vaknade jag vid 08,00 tiden men så ville jag inte störa honom på jobbet så jag väntade till middagen och ringde och frågade varför han inte hade ringt mej.....


...men det hade jag sa han nu är det ju så att på telefonen är det en grön lur och en röd lur,och jag hade tryckt på den gröna luren vilket gjorde att han fick ingen kontakt med mej,Aldrig mer ska jag göra fel,så är det när den telefonen jag hade den hade bara en lur som både öppnade och stängde med och nu var jag ju lite sömnig också.Men hur det än var så hade det gått bra hem för honom och han kom hem vid 04,00 tiden och sen skulle han arbeta tror det var vid 08,00 tiden spå det var inte många timmar som han fick sova stackarn.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Torsdag.//Agath.

12 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Nu blev det lite konstigt..hm
    översta bildtexten markera den..... justera vänstermarginal. sådärja...sen klicka på html som du ser brevid skriv på panelen upptill i din editor skrolla en bit ner tills du ser gapet med vitt... ok nu ser du gapet.... vänsterklicka med din pekare så markören kommer fram... inbland gör den inte det..klicka på delete så försvinner första.... ett radavstånd.... klicka en gång till..... gör samma sak så försvinner ett till.... gör så till att det ser bra ut....
    Tänk på att i din editor ser det inte likadant ut som ett färdigt inlägg ....på grund av att editorn har en annam bredd och font....

    PS de två nedera bilderna är helt rätt!

    xx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Det är så Agath
    Att webläsarna läser vad som finns i din html det är inte alltid det visar felen som du ser när du skriver..det är detta som ibland är så frustrerande..men vet man... kan man alltid rätta till det på det sätt jag sagt i ovanstående kommentar..

    Alla webläsare läser olika de ska tyda CSS och det gör Firefox till hundra procent...IE lite sämre och andra webläsare ännu lite sämre tyvärr..
    För bloggar är Firefox absolut den bästa webläsaren...man behöver inte byta om man är van vid IE..det är alltid lite pyssel att vänja sig vid nyheter......men det kommer så mycket nytt hela tiden så man blir tvungen att förnya sig..liksom du lärt att ha en ny blogg eller hur..tror du skulle tycka att Passagen var lite pysslig nu och ännu svårare om du skulle vilja ha bilder på det viset som du har nu med text sidan om...... så är det!

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  3. PS PS PS

    Nu börjar jag bli tjatig.....du ska naturligtvis vänsterklicka jag har svårt med det där höger eller vänster..sorry......

    Kojiki

    SvaraRadera
  4. Oj! Blev det så... Ja, det är så lätt att göra fel när man är orolig och nervös samtidigt. Stackars dig...

    *kramis*

    SvaraRadera
  5. Kojiki!
    Det gör mej så förvirrad när det inte stämmer
    på inlägget och som det sen ser ut när det är värdigt jag tror aldrig jag får klämm på det*suck*
    xxx

    SvaraRadera
  6. Kojiki!
    En sak jag tänkt på just nu kanske man ska trycka på HTLM från början och se om det blir rätt då för det ser helt rätt ut när jag ska posta det.
    Ingen fara vem är det som brukar vara tjatig kanske tittar bara på min Amaryllis det blev
    ju en hel följetong,haha
    xxx

    SvaraRadera
  7. förresten Kojiki...
    ska man lägga in bilderna först eller skriva texten fört?
    xxx

    SvaraRadera
  8. Ginger!
    Ja jag blev verkligen orolig för han sa ju det var halt,sen för en tid sen så la min telefon av den hade bara en lur,så det är ju lätt att göra fel
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej, hej!
    Vad duktig du är med alla bilder.
    Fina är dom också;-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Susanne!
    Vi gick nog omelott,haha
    jag kom nyss innefrån dej.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Jo,detta har hänt mig med ..med telefonen,menar jag..det gäller att trycka på rätt knapp..ha det gott idag ..vi har -20 gr nu ute hu...Kramar!

    SvaraRadera
  12. Hej Mary-Louise!
    Ja jag kan tänka mej hur förtvivlad han var när han inte fick någon kontakt med mej.Fasiken också att min telefon har gått åt fanders.Den var mycket lättare bara en lur att hålla reda på.Vi har -8 grader så vi har inte så mycket,
    men det är väl en annan slags kyla däruppe hos er?
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera