onsdag 27 januari 2010

Hu vad sen jag är.



Min son den lille av dem han ringde i förmiddags och frågade om han fick titta in,klart han får det är ju min son ju.Då kan han ta datorn med sig hem så slipper jag tänka på det,visserligen så kommer min vän somn frågat flera gånger när jag kommer,men sen kan jag ju ta tåget i stället.Får väl ut och handla så hqan får lite mat pojkstackarn det är ju ganska många mil hit,men han hade ärende till Göteborg han skulle ha reservdelar till sin bil,så jag hoppas allt går bra med resan jag sa till honom att han skulle köra försiktigt i alla fall,sen pratade han något om helgen så vi får väl se vad han menade,jag låg ju han hörde jag var pömsig jag har sovit dåligt sen klockan 3 i natt.Tog och denna bilden från Göteborg där man köper reservdelar det är väl så det går till.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Onsdag. Usch hoppas allt går bra för här snöar det gansk mycket nu,och hoppas han är försiktig när han kör.//Agath.

16 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Nu förstod jag inte riktigt vad du menade..att det blev för mycket radavstånd mellan bild och text..

    Här ser det bra ut men jag ser i det senaste inlägget med 3 bilder där ett litet gap..om man klicka upp html vid sidan om skriv som du ser på din editor panel kan man lätt rätta till det om du skrollar lite ner i inlägget kan du se det stora gapet...du klickar med muspekaren vänster så markören kommer och klickar på delete på ditt tangentbord.ett klick tar ett radavstånd.....

    Är hemma idag för det snöar så det står härliga till härnere och då ger jag mig inte ut..med bil eller så..det händer alltid otäcka olyckor härnere vi har inte vanan med snö..

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Hej Agath
    Alltid kul när barnen kommer :-))
    Otäckt bara när det är så otäckt väglag.....
    Hoppas allt går bra ;-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Kojiki!
    Ja nu fattar jag inte vad som hänt det såg riktigt ut förut,men nu ser jag också de stora mellanrummen.

    Du skrev delete tar det inte hela inlägget då?
    Förresten när jag är inne ochj ska ändra så ser det riktigt ut*suck*Detta övergår mitt förstånd.

    Så du har stannat hemma idag,ja min son sa att det har snöat hela vägen,och han kommer ju från gränsen till skåne.Han är snart fram sa han tack och lov.
    xxx

    SvaraRadera
  4. Åh så kul!
    Såg du mig nu skulle du se att
    jag lyser som hel-ljus i hela nyllet.
    *kram vännen*

    SvaraRadera
  5. Susanne!
    Ja han har precis ringt så det dröjer
    inte länge förrän han dyker upp.
    Han sa det har snmöat hela vägen.
    det är jobbigt 35 mil tror jag det är.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej ginger!
    Då kanske du förstår varför jag inte haft
    tid att titta in till dej och läsa det nyaste
    du har....Men jag tittar in till dej så fort det blir lugnt här.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Du ska bara sätta muspekaren på det stora vita i html klicka med vänster och klicka delete..det tar bara bort den delen som markören visar kolla.... du behöver inte spara det utan bara se om det fungerar..tycker du det verkar konstigt klickar du bara visa blogg så händer ingenting..det är så här jag började att testa när jag startade med bloggeriet..jag kunde absolut ingenting bara för några år sedan när det gäller bloggar.....

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  8. Nu är det så att jag använder numera bara Firefox eftersom den läser bättre och de flesta bloggar är byggda för den webläsaren..därför kan det se lite olika ut i IE..Jag trodde aldrig jag skulle gå över till Firefox men den fungerar mycket mycket bättre tycker jag...Nu ser ditt inlägg med de tre bilderna absolut 100 procent perfekt!

    Kul att se att du klarar av det....detta är inte så lätta saker faktiskt..men man vill ju att det ska se fint ut, du har utvecklats och är så lättlärd ..sträck på dig..dina blogginlägg, bilder och allt är supersnyggt! Bra för självförtoendet..inte sant!

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  9. Håller med att det är alltid roligt när ens barn hälsar på, jag kanske får besök söderifrån om två veckor och är såååå glad!
    Ha det gott!
    :-)

    SvaraRadera
  10. Hej Agath,
    hoppas din son kom fram ordentligt. Vilket väder vi har! Riktig vargavinter när snön far yr och far omkring.
    Hoppas du få mer sömn inatt, man måste få sova gott nån natt då och då iaf, annars blir man så pömsen och orkar inte på samma sätt. Så en skön natt önskar jag dej.
    Kramis

    SvaraRadera
  11. Hej Bloggbanken/Kojiki!
    Jag försökte så som du sa men jag kan inte
    få någon ordning på det,antingen är jag
    trögfattad eller så vill det sig inte,det
    blir bara ett extra tecken.Vad gör jag för fel...
    xxx

    SvaraRadera
  12. Kojiki igen!
    Så du menar att det ser bättre ut på Firefox
    än med IE.nu när man inte kan lägga in bilder till varann så kanske det är bättre.
    Men hur blir det med musiken när man växlar över till Firefox?
    Jag försöker så gott jag kan så småningom kanske jag kan lära mej.
    Du är snäll som stärker ens självförtroende.
    xxx

    SvaraRadera
  13. PreddieTigern!
    Oja det var roligt han tittade upp,det som var
    mindre roligt var att han skulle hem igen,men
    han blev glad för presenten till honom.Så vi får väl se när han skickar ett mejl till mej sen.
    Men han sa han kommer snart tillbaka,både jag och sambon fick presenter av honom jag fick ett
    presentkort på Lindex och sambon fick härliga tröjor.
    Och när jag lagade mat så ville han hjälpa till så i dag blev det annorlunda köttfärssås.
    Det var roligt tycker jag när man ser han ville
    hjälpa till.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Ekorn!
    Ja han kom helskinnad fram hit det värsata är väl nu när han ska hem.Men han har lovat ringa
    hur sent det än blir.
    Ja det kom mer snö och inte blir det väl bättre
    ner till Småland.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Agath!
    Åh, då blev du väl glad kan jag tänka. Så gulligt av honom.

    Han har ju blivit lite äldre och dessutom är han ju sjuksköterska och förstår lie mer idag än tidigare. Glädjer mig med dig. Ha de gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  16. Hej Starry-eyes!
    Ja jag blev jätteglad och vet du han hade
    köpt semlor som vi åt när han kom.Sen
    hjälpte han mej med maten gulligt eller hur?
    Ja nog har han vuxit till sig.
    Han sa han ska läsa vidare för ambulanssköterska,tror jag det heter.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera