fredag 22 januari 2010

Ja så har då mitt barnbarn blivit en gammal tös.


min tand är lös, åh min tand är lös
och när jag tappat den, är jag en gammat tös
min tand är lös, åh min tand är lös
snart är jag en tandlös gumma

alla tappar sina tänder, alla utom jag
kerstin har tappat sina, ja minst en varenda dag
alltid hör jag henne skrika, så att hela gatan hör
skynda dej kom hit ulrika, titta, titta se jag blör

min tand är lös, åh min tand är lös
och när jag tappat den ,är jag en gammat tös
min tand är lös, åh min tand är lös
snart är jag en tandlös gumma.

Jag har just tittar på Let´s Dance.Inte trodde jag att det var Peter Wahlbeck som är stå upp komiker som skulle lämna scenen,men så blev detMen han gjorde så gott han kunde trots sin tå.....Med det önskar jag alla en god natts sömn."Kaksmulan".//Agath



2 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Hon ser rätt stolt ut, lilltösen. Hon har visst ett blåmärke på näsroten?

    Det är omöjligt att komma in på passagen. Har försökt några timmar, men det fungerar inte.

    Ha de gott. Vi hörs!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Starry-eyes!
    Jag har också försökt att komma in på passagen för både du och Ginger och några till jag brukar besöka,men såg det var stört omöjligt att komma in.

    Ja jag såg det också så hon har säkert trillat..
    kanske på skidorna hon fick,jag har skrivit ett mejl till min son och frågat.
    Jag önskar dej en trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera