lördag 23 januari 2010

Hej Nu börjar den första stängeln falna.


Som ni ser så är det den 5:te blomman som fortfarande är fin så jag näns inte kapa av den och den andra är på full gång,haha detta har blivit en riktig följetong inte sant?

Idag har vi sol här det lyser så gott och det är - 6 grader så det är inte så kallt heller.Vi får väl se vad denna dagen har att erbjuda,Inte för jag har så stora förhoppningar,trots solen,är man osäker att gå sina promenader fast jag skulle behöva dem.Men vi får väl se vad som händer idag.Men snön har lämnat träden så de är rent bara.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Lördag.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Vad synd att den inte håller sig längre tid :-(
    Men eftersom du fick så många blommor, och på lite olika dagar, fick du njuta ganska länge ändå :-)

    Vi fick också se solen en stund i dag. Fåglarna har börjat kvittra lite annorlunda nu, lite vårlikt, jippi

    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Men den var vacker så länge den varade
    och något fint att njuta av under tiden.

    Önskar dig en fin lördagskväll och likaså söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Vår dag bestått av sovmorgon och kalas för killarna.

    Kan du hjälpa: Hur i 17 gör man att få igång så kommentarerna syns? Du har ju blivit proffs.

    Kram,kram

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Men den har ju hållt sig länge för jag fick ju den när jag fyllde år,så över en månad har den blommat.
    Men jag har den sista blomstängeln som häller på att jag tog det i den vinkeln var för jag ville visa att den 5:e är fortfarande fin.

    Ja jag hörde också fågelkvitter antingen i går eller förgår.Skulle tro det är koltrasten.För vi har en del svarta fåglar här.

    Ja när fåglarna sjunger är det inte så väldans
    långt till vår eller hur?
    Jag önskar dej en trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Ninasol!
    Ja den är fortfarande vacker om man svänger på blomman så den sista stängeln syns riktigt.
    Men visst har det varit en följetong så säg.
    Ja jag har verklöigen njutit av den.
    Jag önskar dej en trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Suss!
    Det är väl skönt att få sovmorgon någon gång.


    Menar du nyligen kommenterat?Eller BloggBanken?
    Jag kan bara svara dej att bägge har jag fått hjälp av Kojiki.
    Jag önskar dej en trevlig Lördagskväll.
    Kramar till dej och Bröderna Bus.

    SvaraRadera
  7. Om jag tittar på snömängden utanför fönstret, känns det låååångt till vår. Men när fåglarna sjunger vårsånger, måste det väl vara nära....

    Ja, du får nog vara jättenöjd med blomman, som vara så länge. Mycket glädje har den givit till många, inte minst här, hehe

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej Agath

    Jag har alltid varit lite skeptisk till akupunktur..tror bara det hjälper för stunden

    Tackar för omtanken Agath..du är snäll du...

    Ha en trevlig kväll och fortsatt trevlig helg...xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  9. Susanne!
    Jamen det vet du väl att när bara solen
    får göra sitt försvinner den ganska snart.
    Ja det är nästan så man får vårkänslor jag
    är ju skytt vetja.
    Ja jag kunde inte låta bli att dela med mej
    till ett sådant praktexemplar.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Kojiki!
    Jo men tänk så här att bli av med migränen
    ett par timmar vore väl en välsignelse eller?
    Det var så lite så.Det är du som är snäll.
    Du får också ha en trevlig helg.
    Skulle du och Ian iväg med planet snart?Tyckte jag såg något sådanrt eller har jag misstolkat.
    Det blev ju inget sist.
    xxx

    SvaraRadera