söndag 31 januari 2010

Ja nu ska jag gå och ladda min dosett.Godnatt.

Ja snart är det dag för CSI NY så jag får se om jag har sett den,förra veckan hade jag det,men det är så många program som kollidera med varann,vi har haft rejält kallt här det är inte roligt att¨stiga ur sängen när man fryser inte sant?Men vi får trösta oss med att det är en övergång snart så kommer värmen till oss igen,dagarna har blivit längre det är ju en fördel.Jag önskar er en god natts sön från "Kaksmulan"//Agath,Kram till den som vill ha.

2 kommentarer:

  1. Ja dagarna har blivit lite längre, man får väl glädjas över det lilla.
    Men vilken vinter vi har haft i år, så kallt och isigt och snöigt.
    Bäst att hålla sig inne så mycket som möjligt.
    Kramis
    ekorrn

    SvaraRadera
  2. Hej Ekorrn!
    Ja kan du tänka dej att det är redan den 1
    februari och en väldigt kort månad 28 dagar.
    Ja vi har visst fått snö här i natt så sambon
    har varit ute och skottat.Men jag måste in
    till butiken för nu börjar mjölken sina.
    Jag önskat dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera