lördag 30 januari 2010

Är det någon som sett filmen nummer 23?

I kväll är filmen Nummer 23 med Jim Carrey,det är ju en thriller så det ger sig om jag får se den,och förresten så slutar den lagom till Criminal mindsså vi får väl se hur det blir,jag hart inte varit här mycket idag.Känner mej inte riktigt okey det får bli bättre en annan dag.Men jag tittar väl in till natta skulle jag tro.
Nu väntar jag bara på Criminal Minds,sen är det dags för sdängen och kanske läsa ett par avsnitt ur Revolvermannen den sista boken av den jag börjar närmar mej slutet.Så nu önskar jag er en god natts sömn."Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre idag.

    *söndagskramelikram*

    SvaraRadera
  2. Hmm mycket konstig film enligt mig ..slog om till en annan kanal.. he en bra dag kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Ginger!
    Nja det är min värk som inte vill
    ge sig,men jag får hoppas den minska
    under dagens lopp.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja jag tyckte också den var konstig,men som
    andra gånger när jag inte förstått filmer så
    har jag försökt att se vad som den går ut på
    Absolut inte en Jim Carreyfilm,han är ju komiker inte sant?
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen! Jag brukar inte ha ljud på min dator, men nu har min man byggt sig en ny dator, så jag fick ärva hans.
    Jo, vad jag ville säga att det var en trevlig överrasskning att komma in till dig och höra mysig musik! =)
    Jag är så förkyld igdag, så uj uj. Var hos syrran en stund igår, hoppas jag inte smittat dem!
    kram Lia

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Ibland är det bra att ärvar saker inte sant?
    Ja det är fin musik som Kojiki har lagt in hos mej.
    Så du är förkyld,låter inte bra,hoppas nu syrran
    inte blir smittad hon har ju sitt andra och kämpa med.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Jag tittar inte så ofta på thrillers och actionfilmer eller deckare etc, så den där filmen du talar om vet jag absolut inget om. Jag gillar inte den typen av filmer så mycket.

    För min del blir det mest romantiska filmer om kärlek och sånt samt filmer tagna ur verkligheten, ofta om kvinnoöden osv. osv.

    Hoppas dfu har en bra söndagem.
    Kram Ninacian

    SvaraRadera
  8. Hej Ninasol!
    Actionfilmer tittar jag gärna på,men psykologiska triller förstår jag mej
    inte på.Men sanningskilldringar har
    jag många filmer.Både romantiska och
    thrillers.
    Ja så där, ska strax gå och laga middag som
    blir sjömansbiff idag,sonen min gjorde mej sugen
    så det fick det bli.
    Hoppas din dag är bra.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera