lördag 5 december 2009

Tittar in nu när det är paus i filmen...

...jag spelar in på DVD:n för omväxlings skull,har lite svårare att pausa eftersom jag inte vet riktigt hur den börjar igen.Men jag lär väl mej så småningom.Jag spelar in filmen på 4:an som är med Sandra Bullock,vi får väl se om det är något att ha.Men jag spelar in den i alla fall.I morgon tänder vi ljus 2 på vår stake det går fort nu till jul.Eftersom filmen drog ut på tiden så blev det inget mer här i kväll..Ja nu säger jag godnatt och jag hoppas ni får en god natts sömn."Kaksmulan"//Agath.

14 kommentarer:

  1. Godkväller!
    Smyger in så här lite, jag har läst mailet, tackar..Passar på att önska en GOD NATT !!

    SvaraRadera
  2. Govkväll/Godnatt Recurven!
    Ja nu är det dags för att sätta sig på hela
    ryggen,filmen slutade just nu så det passar ju bra.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  3. Agath;

    Såg filmen helt okey, där kommer du ha lite njutning fast betyget sänks lite av en sak men det får vi diskutera när du sett den:)

    Mmm du har så rätt vi kommer se mer av Tove, hon har en sån charm och utstrålning.

    Hm allt inte okey?
    Jag ska läsa din blogg och se om jag kan lista ut vad det kan vara som tynger dig vännen.

    Hoppas du får en fin andra advent, jises vad tiden går fort alltså.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen !
    Tack för att försöka hjälpa, kryddskinkan låter ju spännande ?
    Hoppas att jag kan ha mitt Julbord den 12/12 annars får jag skjuta på det tills efter års-skiftet, min väninnas bror är nämligen mycket sjuk och hon ska kanske åka till Reykjavík för att hälsa på honom men jag hoppas ändå att det blir nu, ser såå framemot det :D !
    Önskar dig en fin 2:a Advent.
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris
    PS
    Har du inte mitt E-mail ?
    DS

    SvaraRadera
  5. Hej. Såg filmen igår och tyckte den var bra.

    ha en fin andra advent
    Kram

    Mia/funderingar på passagen

    SvaraRadera
  6. Hej Agath..ha en fin 2:a advent..! vi hörs kramar!

    SvaraRadera
  7. Godmiddag!
    Åter en dag som är grå. Men inget regn ännu fast det blir nog så småningom. Känner mig trött och ändå sov vi lite längre idag. Kollat lite på skidskyttet när vi käkade frukost. Ska väl ta mig ner till stallet senare, ett måste!
    Funderar på om jag ska börja med mitt nya armskydd i dag eller om jag ska fundera ut något bra mönster på min pilar, ja det får vi se.
    Du ska ha en trevlig 2:a advent i alla fall!

    SvaraRadera
  8. Hej Agath och tack för gulliga kommentarer! Gissa om jag är STRESSAD!!! Heldagsrepetition igår och idag har vi konsert, ska iväg om en liten stund.

    Hoppas du får en fin andra advent idag och så hörs vi snart.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej Mia!
    Ja jag såg också filmen och tycker den var hyvsad.Men eftersom vi spelade in den på DVD:n
    så hade jag lite svårt för reklamsnuttarna och sen
    var de nyheter som trängde sig på också.Det blev aldelse för långa pauser*suck*
    Men vi ska skaffa skiva hoppas det finns sådan som är inspelningsbar som man kan tresta med vet du hur jag menar?

    Ja jag håller med dej om att Tove skulle gått vidare till nästa vecka,men vi får se henne igen var så säkersådan karisma den här lilla damen har.

    Nej jag har inte sagt vad som tynger mej.
    Jag önskar dej också en trevlig 2:dra Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Doris!
    Jodå jag har din mail jag skickade dej ju på min julkorv i fjol så det visste jag.
    Men nu har jag skickat det du ville ha,får hoppas detta passar,jag lägger ett av de andra också här på min blogg så kan du kika på det också.
    Så du ska ha ditt julbord den 12/12,2 dagar efter min son tar sin examen sen får vi se hur många dörrar som finns öppna för honom.
    Vad trist att din väninnas bror är sjuk.Är det därför du ska ha ditt julbord så tidigt?
    Jag önskar dej en trevlig 2:dra Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Hej nia!
    Ja jag tyckte också den var hyvsad,sen är
    jag svag för Sandra Bullock.*ler*
    Jag önskar dej en trevlig 2:dra Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Mary-Louise!
    Jag önskar dej också en trevlig 2:dra Advent.
    Vi hörs.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Recurven!
    Ja här är lika grått,men det verkar inte kommit något regn i natt,men det är ändå blött på marken.Vet inte om det är regnet eller sömnbrist man blir så trött av.Apelsiner hjälper
    inte,*suck*
    Det blir nog bra hur du gör,det ska bli spännande och se.
    Jag önskar dej en trevlig 2:a Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Wolmer!
    Det är inte bra att du stressar på det viset
    Får hoppas det lugnar ner sig,förresten hur har
    du det med rösten håller den?
    Jag önskar dej en trevlig 2:a Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera