lördag 5 december 2009

Hej på er denna Lördagskväll.

Idag är jag själv hemma så jag passar på att göra biffar,står just och kokar potatisen till biffen,har mest suttit vid TV:n och tittat på de filmer jag spelat in.Visserligen ville sambon jag skulle följa med men jag ville inte utan bestämde mej för att vara hemma.Tittade ut förrut idag det har varit så grått så inte är det julstämmnimg precis man kommer i.Men det är barkmark ingen is så det är mildgrader.Nu har jag en film kvar att tittat på tror jag,sen får jag se vad som händer.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Lördag.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Skönt ibland att vara för sig själv.

    Lag mat som du gör nu och titta på lite filmer på lördagseftermiddagen.
    Lite godis därtill och man kan ha det riktigt mysigt.
    Inte sant?

    Biff och kokt potatis.
    Mums.
    Ta hand om dig och en varm kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Hej Ninasol!
    Ja idag har jag haft en riktigt slappardag
    de kokta potatisen ska strax i färsen,jag
    gör alltid det för det blir inte så många att
    riva i färsen.Håller på att tina färsen,hade
    av någon anledning glömt platta ut färsen så
    det tar lite längre tid.
    Men jag ska ha kokt potatis till och Canderad lök jättegott får se om jag tar sås eller sky.
    Ja lite godis får bli efter maten*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar

    SvaraRadera