måndag 21 december 2009

Natti natti det har varit en tröttsam dag.


Ja idag har varit en tröttsam dag så jag tänkte dra mig tillbaka och läsa lite ur Stephen Kings sista bok on revolvermannen,det blir nog konstigt när boken är slut att den är definitivt inte finns fler om historien,det blir i vilket falls som helts ett tråkigt avbrott,men jag får snart bereda plats i bokhyllan för böckerna för just nu ligger de på hög.Några får jag väl saka av mina böker.Nåväl jag är inte där ännu.Nu önskar jag er en god natts sömn.Godnattkram från "Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Sista bok?
    Ska han inte skriva mera?
    Är han död?
    Har jag missat något?

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!

    En riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig, en gång till för säkerhets skull, för jag minns inte om jag gjort det. :)) Jag är lite vimsig nu märker jag, så här nära jul. Mycket att hålla i huvudet.

    Och så kom min dotter hem från London igår! Hon sover i sin egen säng här hemma just nu. Gissa om jag är glad!

    Vi hörs 2010!

    Många julkramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Kallt ute idag, -14 när jag vakna, nu ca -12. Ska bli snö till kvällen igen...
    Har sovit som en klubbad säl i natt, det var länge sedan och sköönt! Men ändå är jag trött???
    Ja, mina pilars mönster börjar få ett utseende nu, får inte glömma ta med mig min guld och silverpenna ikväll, de är på bågskyttet. Ska ta nya bilder på dom. Ska förska ta med kameran till avslutningen också och ta bilder när nybörjarna skjuter. Jag har en fundering på att lägga ut mina bilder på klubbens hemsida i ett fotogalleri. Foton gillar folk att titta på. Måste komma på ett system bara. Men det kommer nog bara jag sätter mig och funderar. Kan vara bra att syssla med om det är dåligt väder ute och vi har uppehåll med nybörjarträningen ända till 12 januari. Själv måste jag in och träna inför tävlingen den 9:e
    Stallet väntar på mig och sedan in till staden..
    Ha en bra tisdag!!

    SvaraRadera
  4. Ha det fint idag..hinner inte vara på bloggen så mycket dessa dagar...(bara korta perioder) skickar många kramar ...GOD JUL på dig!

    SvaraRadera
  5. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Nu läser du lika dåligt som jag.
    Nej jag skrev att det var den sista
    boken av Revolvermannen,inte sant?
    Visserligen råkade han ut för en olycka
    för ett antal år sedan,men när han blev
    frisk så började han skriva igen.
    Denna historia var väl ett av hans förta
    verk,så den har några år på nacken.
    Jag önskar dej och dina barn en God Jul.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  6. Hej Maskroskvinnan!
    Så roligt för dej att din tös kom
    hem nu till jul,Ja ni har säkert
    mycket att prata om du och din dotter.
    Så har det riktgt fint nu.
    Jag önskar dej också en God Jul
    och ett Gott Nytt År.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Godeftermiddag blev det för mej.
    Jagh fick steka och kopka korv klockan 7 i morse
    så jag är nyss uppstigen,ja så när som för en timme sen.Men jag hade annat att göra då sambon har kört till sin mamma,så jag sitter här själv.

    Ja det är alltid roligt att se korten på skyttet.Du är väkl i full fart just nu.
    Du menar foton som folk sett olika tävlingar ochj sdå på skyttet?

    Varför inte köpa en stor tavla som du fäster de olika bilderna på som ni har i skyttetlokalen?
    Det händer lite mer hos dej än hos mej.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    Nej det hinner egentligen inte jag heller.
    Men önska dej en riktigt GOD JUL vill jag.
    Ha det jättefint.
    Kramar.

    SvaraRadera