tisdag 22 december 2009

Godeftermiddag....


...själv hemma för sambon har kört iväg till sin mamma,jag är för trött för att följa med.För i morse så skrällde klockan i vanlig ordning men jag fick inte tyst på den för den började igen,3 gånger så sambon tappade tålamodet gick upp och hämtade korven och satte den framme och gick upp,jag såg ju att den hade behövt hänga nån timma till men det var bara att sätta i gång att steka det som skulle stekas och kokas det som skulle kokas,tack och lov att man har ugn.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en fin Tisdag.God Jul till er andras som bara tittar in som hastigast.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Fina och tjocka krokiga korvar du gjort.
    Wow!

    God jul Agathen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejen!
    Fick du en liten stund över,
    ja de blev fina fast det var inte
    så roligt att steka dem innan man
    hade ätit frukost.
    **G*O*D**J*U*L**
    Ninasol,
    Jasg önskar dej en skön Jul
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Godkväll!
    Det blir inga bilder från bågskyttet, jag min klant glömde kameran hemma. Men ungarna hade roligt och minuspoängen ställde till lite för dom. En glad vinnare med en poäng över 2:an, 3:an några poäng efter. Huvudsaken att de hade kul. Jag döpte tävlingen till bågskytteplundring. Alla smaskade i sig pepparkakor och drack must. De äldre försåg sig med kaffe och en lussegiffel. Nu har vi ingen nybörjarträning förrän den 12 januari, men vi som ska tävla tränar vidare, vi skulle ses nästa tisdag som vanligt, vi hoppar över allt nu i juldagarna. Nu ska vi äta lite mackor och dricka mjölkchoklad till, det är inte så kallt ute nu men rått inne.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  4. God Jul lilla Pepparkakssmulan

    Önskar

    Nikks

    SvaraRadera
  5. *julkram!*
    Sitter pa ett bibliotek
    Har har vi haft mer an 20 grader kallare an vad vi ar vana vid... Jag ar glad att jag tog med mig norsktrojan.

    Hoppas allt ar val pa din kant och ursakta mig att a a o ar utan prickar :)

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Jag ser att du som jag kan vara lite glömsk
    att åka utan kanmera det har jag gjort många gånger.men du får ta kort den 9:e i stället
    Jag hoppas ni hade roligt i alla fall.
    Så ni har det rått hemma det låter som du behöver ha en extra tröja och tjocka strumpor
    på dej.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Nikks!
    Önskar dej och din familj
    får en mysig jul
    **G*O*D**J*U*L**
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Ginger?
    Så du sitter på ett bibliotek
    och skriver.Eftersom det är bara
    du som skriver så med kram så
    chansar jag på dej.
    Jga önskar dej en jättefin Jul.
    **G*O*D**J*U*L**
    Julkram.

    SvaraRadera