onsdag 2 december 2009

Med några korta historer säger jag Godnatt.

I kväll har jag varit lika fråvarande som i går,men hoppas snart att det löser sig. .kanske något bättre för ett recept la jag ju in.Men nu är det dags för sängen.Så Godnatt till er alla önskar "Kaksmulan"//Agath.

****
Svensken till sina engelska vänner:


"Vet ni vad jorden heter på latin?"

"No, tell-us!"

****
Hos frisören:


"Ska jag kamma bena, herrn?"

"Nej tack, jag har så lite hår på dem!"


****
"Vad säger det dig när barometern faller Janne?"


"Att spiken var rostig."

****

4 kommentarer:

  1. Hahaha ... fick mig ett gott skratt på morgonkvisten.

    Och det är väldigt tidigt på morgonen för att vara jag.

    Ska ta en tupplur tror jag nu men först lite svart kaffe faktiskt.

    Agathen ... vem tusan är det som snarkar så himla dant??? - Inte du väl?
    ZzzzZ ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ninasol!
    Det var tidigt du var uppe eller du hade
    inte gått till sängs än?
    Nåväl vi ses kanske framåt dan.
    Ja jag kände lite för historier idag.

    Det vet jag inte,för jag om jag snarkar hör jag
    det inte.haha.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ädlis!
    Morrn, vill skynda mig ut på min promis nu när solen skiner..;=)

    Den snurrande tjejen finns under inlägget "Åt vilket håll", om du tittar in igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej PreddieTigern!
    Ja så du har haft soligt du också
    vad skönt,hoppas att promenixen
    gick bra.
    Kramar.

    SvaraRadera