torsdag 3 december 2009

Jadå nog hittade jag min handske.

Så nu får jag ta och tvätta dem så de har samma färg,kan kanske inte skada att de hade tvättats ändå.Idag blev det ingen promenix trots vädret var så vackert,men jag följde med sambon dels skulle vi till affären såg vi och sen försöker han få tag på trapplister men han hittade inget så det blev bara en massa körande i stället.Tur man skulle ha ärstsolppa som är ganska snabbmat idag så när vi kom hem  satte jag i gång kaffebryggaren och på med maten,det blev ju snabbt klart.Men ni kan inte ana så glad jag blev för jag hittade handsken.Jag önskar en en fortsatt trevlig Torsdag.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Angus kommentarer i sidopanelen fungerar..undrar vad det beror på..troligtvis är han den ende ha ha!

    Ja ja man får ta internet för vad det är ...strul!

    Trevligt du hittade handsken iallafall!

    xxx

    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Hej Kojiki!
    Haha så lille angus har kommentarer
    på sidpanel som fungerar,nej jag har
    någon till men kommer inte på i brådrasket
    vem det är.
    Ja det är segt på passagen också för jag
    skulle kika in till Ginger men blev motad 3 gånger innan jag kom fram.

    Ja jag blev så glad jag hittade den,jag har
    ju fått dem av min son,den lille av dem.

    xxx

    SvaraRadera
  3. Hej Agath

    Som jag skrivit på bloggbanken är det en uppdatering av webläsarna..jag har klistrat in en ny kod. ser lite annorlunda ut kanske kommer en bättre men denna fungerar..senaste inlägg är ju onödig för det syns ju vilket som är det senaste eller hur!

    xx
    Kojiki

    SvaraRadera
  4. Hej Kojiki!
    Ja jag ser det,men kan inte förstå
    vad alla angus kommentarer blev av
    alergisk mot mej kanske?

    Jo det ser man ju när man inte på någon
    speciell kommentar.Så de är ju inte så
    viktiga bara kommentarerna.Men vilket
    jobb du fick.
    xxx

    SvaraRadera