söndag 6 december 2009

Idag tvättade jag mina handskar....

...ni vet de som jag tappade den ene andsken häromdagen,jag är glad att jag tvättade dem samtidigt,för det var inte klokt så mycket färg det var i dem,jag hoppas nu inte att de blir matta i sin färg,äsch förresten huvudsaken de värmer det är ju det viktigaste.Ja nu är snart 2:a söndagen i Advent över,sen är det bara 2 veckor och 3 dagar tills julafton.I morgon ska jag försöka få tag på skivor till DVD:n som man kan spela in och kan spela över för det måste väl ändå finnas,hur ska jag annars lära mej att hantera DVD:n?Kram till den som vill ha.Jag önskar er en fortsatt trevlig 2:a Advent.//Agath

8 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Smart att du tvättade båda handskarna...då ser dom åtminstone likadana ut. Även om färgen försvan lite.
    Ha en skön kväll
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Ja om du visste vad mycket färg det var i dem
    risken hade varit att en blivit väldigt matt
    om jag tvättat dem en och en.Annars tror
    jag att det inte blir så stor skillnad
    från hur de såg ut innan.
    Jag önskar dej en trevlig 2:a Advent.
    Ha det skönt du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej snälla Agath. Tack för hälsningen. Vi är i Södertälje nu och ska till Karolinska i morgon fm. Önskar dig en fortsatt trevlig 21:a advent - även om den strax är slut =) kram

    SvaraRadera
  4. 21 advent?? Jaha det verkar vara långt till jul, ska jag säga! Hi hi. 2a menar jag förstås, men det fattade du ju.

    SvaraRadera
  5. Hej Lia!
    Lycka till i morgon.Jag hoppas att de
    kan hjälpa Millan Så hon ska slippa må
    så dåligt.
    Ja dagen är snart slut denna Söndag 2:a
    Advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. haha ja det klan bli lite fel ibland.
    men jag förstod.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tur att det går lätt att ta sig in här i alla fall ;-)))

    Kramen

    SvaraRadera
  8. Susanne!
    Ja visst är det tur att vi
    kan röra på oss här inom blogspot
    och wordpress.
    Kramar.

    SvaraRadera