söndag 6 december 2009

Godnatt nu ska jag gå till sängs.

Jag satt och tittatde på en sjuk film eller förstod jag mej inte på dej.Bara för att Bruce Willis är med tror man att den ska vara bra.Men denna tog nog priset för att vara dålig film.Men nu ska jag hoppa i bingen och försöka sova 5 kvart i timmen.Godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.
                                           
                                                 ****

Hur sänker man en finsk ubåt?"

"Man simmar ner och knackar på, varpå finnarna öppnar och säger: Vi är minsann inte lika dumma som norrmännen!"

                                              ****

"Vad heter Finlands längsta man?"

"Enoch Nitti."

Vad heter hans fru?"

"Sirka Nitti."

                                               ****

"Vad heter Finlands sämste bärodlare?"

"Maski Hallonen."
                               
                                            ****

4 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Har allt fungerat eller blir du galen av all teknik?
    Här har det regnat i stort sätt hela helgen, men det har varit en toppen helg iallafall.
    Önskar dig en bra dag. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Hihihi.. Det var en ny version av hur man sänker en Norsk ubåt..
    Vet du varför en norrman köper gardiner till sin dator???
    Han har Windows...

    Nåja, här är det lika grått i dag igen. Det blev inget gjort igår av något jag funderade på, jag satt och skissade lite på pilmönster men kom inte på något bra. Och nu har det börjat att regna också...Pust!
    Äh, jag tror jag kryper ner i sängen igen så går den här dagen också.
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  3. Hej Carina!
    Jag lät bara den spela in tog rubbet så att säga
    för jag ska försöka få tag i skivor som man kan spela över gång på gång om du förstår hur jag menar,annars så kommer det att gå åt massor av skivor.Det är först då jag kan få en inblick i hur man gör,Vidon kan jag på mina 10 fingrar men
    detta är ju ett annat system.
    I natt har här regnat så det stått det härliga till,men just nu så skiner solen upp.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja var det inte*ler*
    Ja norrmännen är inte så tokiga de heller
    vet du var för det tar 4 timmar att putsa
    källarfönstren?
    -Han måste gräva ner stegen först.
    Här har det regnat hela natten jag hade svårt
    att sova,men nu för en stund sedan så sprack
    solen upp.
    Så du kryper ner igen,synd du inte kom på ett bra mönster.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera