onsdag 28 oktober 2009

Så där ja nu som först har jag kommit till ro.

Man var ju hungrig efter vi varit i Lidköping,eftervdäcken är bytta från sommardäck till vinnterdäck.Så det blev till att göra mat direkt när man kom hem.Men en sak glömde jag,och det var att jag skulle ha mina skor med mej så jag kunde passa på att sticka upp på ortopedverkstan,men nu får det vänta tills jag ska in och röntga foten,det är ju inte så många dagar dit.Vi tog återstoden av biffarna vi hade i går,de som jag egentligen hade tänkt ha när vi reste till Småland,men jag får hitta på något annat,ägg kan ju vara bra,nåja det löser sig väl?Kram till den spm vill ha...Ha en skön Onsdag.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Alla glömmer vi ibland, som tur är så man inte pekas som "korkad" enligt en person jag känner som gör det helt fräckt!
    Sköt nu om dina fossingar och dig själv.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det gott dröm sött...:)

    SvaraRadera
  3. Hej PreddieTigern!
    Ja det var nog för jag tog på mej de skorna som jag skulle fråga tekniken om,,,men som tur är ska vi ju strax in dit igen.
    Ja det är ju det jag gör.Håll nu tummarna för
    i morgon om hon inte ringer så ska jag till
    sjukgymnasten.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Mary-Louise!
    Dröm sött du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Omelett är gottigt tycker jag ...

    Hoppas fossingen klarar sig bra tills du kommer till ortopedverkstaden nästa gång bara.

    Kram och sov så gott.

    SvaraRadera
  6. Hej Ninasol!
    Hur mår du idag har du fått hämta krafter
    tillräckligt?

    Du menar vanlig omelett sådan som är väldigt fluffig eller du menar fransk omelett.
    Ja nu får de katten hålla sig tills jag ska till Lidköping den 5/11.då ska jag be dem titta på skorna.
    Kram och sussa gott du också.

    SvaraRadera