tisdag 27 oktober 2009

Ja då så ska man strax gå till sängs....

...det har varit en lång dag det här och började snett,nu hoppas jag att inte människan gör samma sak i morgon.-Utan att man får sova ut.Jag kom för en stund sedan från TV:n för jag ska ha 2 timmars igen så jag börjar väl åtminstone mata av 2 timmar hit och dit ska jag väl någon gång bli färdig.Ja så är det den 28/10 i morgon och det blir att ringa sonen på morgonen och gratta honom,,och tala om att så fort vi fått på vinterdäcken så kommer vi ner till Småland.Jag tror nog inte han blir så värst besviken att man skjuter lite på dagarna,har jag tur så får jag träffa min andre son också samtidigt,för han skulle resa snart han också,fast han tar tåget förstås.Och jag är så nyfiken på hur min son bor,så man kan göra sig en bild när man pratar med honom.Men först ska jag gå till säng och sova 7 kvart i timmen..Godnatts sov så gott önskar.//Agath

18 kommentarer:

  1. Vad trevligt att du snart ska träffa dina söner:) Ja nu får ni snabba er med att sätta på vinterdäcken..rätt som det är så har vi halkan här och snö.. ha det gott min vän höres kram!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Så roligt att läsa att resan äntligen kommer att bli utav.

    *onsdagskramen*

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Jag har sovit 9 kvartar i timmen i natt *Fniss*
    Hade huvudvärk tidigare men fått bort den. Den gula är framme idag, den visar sig för att vi ska veta att den finns kvar.
    OK! jag ska ti i tu med länkar senare, men du men ar väl att jag ska länka i namnet Agath, eller hur. Man kan nästan tro du menar i ditt riktiga namn. Men jag använder Agath!
    Ska på staden sedan och köpa hem resårer och spännen för att kunna arbeta med armskydden till klubben, tar vägen förbi resturangen då för sambon vill äta pyttipanna. Men jag återkommer senare.
    Ha det bra!
    Ps. Man behöver inte lägga på vinterdäcken förrän till 1 december (enl. lag) om man vill. Ds.

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!
    Solen är framme och lite kallt så snabba på med däcken och åk er tur för den kan ni inte missa.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Ja om det blir bägge två det återstår att se
    men man kan ju alltid hoppas.
    Jag har försökt ringa min lille son idag men
    han hade bara telefonsvararen på,så jag väntar
    tills litre senare,vi ska ju till Lidköping
    i dag och sätta på vinterdäck så jag har ju telefonen med mej.Vi får hoppas att det onte
    kommer någon snö innan vi kommer hem från Småland igen.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Ginger!
    Ja nu gäller det bara dagar efter vad jag förstår,jag har försökt nå min son men än
    så får jag vänta för han har telefonsvararen
    på.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Önskar dig det samma ..ta det lungt bara..kramar!

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Haha du ska då alltid vara värst,2 kvart mer än jag på timme hur gick detb till klockan är ju rund*fniss*
    Vad skönt att din huvudvärk försvunnit,kanske solens inverkan.
    Nej hugena mej fattade du det så,jag menade i Agathnamnet...Ja så det kan bli.
    Vi ska iväg om en stund till Lidköping,för det är
    allt ett bra stycke vi ska köra.Och man vill ju vara trygg.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Carina!
    Här är det grått,men viu ska strax iväg.
    sitter i startgroparna nu,nej det vill man ju inte missa..
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Mary-Louise!
    Ja jag ska ta det lugnt ,jag återkommer
    så där nu måste jag lopgga ut.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Blev det en bättre start på dagn idag? Gillar man sol så blev det säkert det
    :-)

    SvaraRadera
  12. Ädelstenen!
    Ja, hoppas du sov gott och resan blir som du väntar dig. Massor med kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Ja denna dagen blev bättre,men så hade jag stängt av mobilen också.haha
    Någrea solglimtar såg vi ju.Och tog några kort
    på sjön i Lidköping vi passade på att ta en
    kopp medhavd kaffe där.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  14. Hej PreddieTigern!
    Ja inatt har det varit lugnt.Det blev en massa
    stress innan vi kom iväg.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Jaha, ser att du också har kommit hem. Det har vi också gjort precis. Jag hatar att vara på stan. Det blir bara så dyrt! Vi var in på skrammelbutiken och handlade hem vin till Halloween, men vi kan inte festa förrän vi kommit hem från tävlandet. Ska ju till Eskilstuna på lördag och skjuta. Så i morgon måste jag träna lite till. Fikat väntar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  16. Hej Recurven!
    Ja vi kom för en tinmme sen ungefär.
    Så det blir att skala potatis och så
    fick det bli de biffar vi hade i går,
    visserlöigen hade jag velat jhaft dem
    när vi åkte till Småland.
    Ja det är ju halloween denna helgen,det
    brukar infalla ungefär när min son fyller år.
    Jamen du den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  17. Köp inte för mycket smör nu bara..hihi..ja man brukar ju säga att man inte "gör saker" för allt smör i Småland..har du hört det uttrycket?

    Nattinatti..

    SvaraRadera
  18. Hej Anne-Sofie!
    Nej då det ska jag inte*ler*
    Ja det är ett småländskt utryck.

    Man brukar säga så här "det gör jag inte för allt smör i småland"*ler*
    Känns det igen?
    Natti natti.

    SvaraRadera