tisdag 27 oktober 2009

Ni som gillar mina recept nu är de här....

.,,,titta in på mina olika recept,för nu är de överflyttade från passagen, visserligen står de alla på noll,men det är för de är överflyttade,utom de jag lade här på blogger. Men ni hjärtligt välkommna och gosa över recepten skriva ut dem om ni vill det, eller baka med datorn i köket,nja det kanske inte är så smart idé förstås jag såg hur det gick till på TV:n där han hällde smeten i datorn i stället för våffeljärnet*skratt*Men det är väl sånt som bara händer på TV:n tror jag i alla fall...Tack snälla Kojiki för ditt enorma arbete.Jag önskar er en fortsatt skön Tisdag.

10 kommentarer:

  1. Men det var perfekt för du har så många bra recept att dela med dig av.
    Tack så mycket.
    Dem ska jag kolla när jag behöver komma på något gott att laga till.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ninasaol!
    Ja och jag såg ett par smarriga recept
    när jag la dem i sina pärmar idag.
    Ja gör du det.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Och så kände jag mig plötsligt som hemma igen...

    Hittade hit till dig via Ians blogg.

    Då vet jag var du finns, det känns bra.

    Ha en fin kväll! Vi hörs!

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Min Ädelsten!
    Ja, smet i datorn vill man inte ha sade han som smet från brottsplatsen... :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej Maskroskvinnan!
    Ja jag känner mej själv hemma
    Här är lugnare än på passagen.
    Ja det är ingen hemlighet var
    jag är,bara trött på passagens
    hantering.I korta ordalag.
    Ha en fin kväll du också¨.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej PreddieTigern!
    Haha du är för kul du,ja
    antigen man smiter från det
    ena eller andra*ler*
    Jag önskar dej en skön kväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Agath!
    Jag trodde att det var onsdag idag. Bad maken att köpa TV-bilagan som kommer ut på onsdagarna. Men det är ju tisdag svarade han, nej det är det inte sa jag. Det är onsdag.
    Jag fick ju lov att ge mig. Det är fortfarande tisdag.
    Vilken pärla Kojiki är, Verkligen gulligt av henne att hjälpa dig.
    Trevlig resa till sonen. Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Starry-eyes!
    Nej det har varit Tisdag hela dagen.
    Så du köper den tidningenn så är med tex expressen eller aftombladet...
    Jag köper den TV.-guide som kostar 5 kronor
    utan tidning till.Och den köpte jag i går*ler*
    Ja vi får se vilken dag vi resewr,vinterdäcken ska på först,sa han i går.
    Så det är bara att vänta.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Godnatter!
    Jag blev ganska osynlig idag vilket jag också trodde. Men jag har skrivit i bloggarna för jag tog med mig laptopen. Jag försökte komma in till dig men nu ser jag hur din adress var. Den har jag inte lagt in på laptopen ännu. Jag skrev helt galet och då förstår jag att datorn inte hittar. Det blev lugnt på öppet hus. Ingen kom!!! Jag tränade lite själv och det gick ganska bra tills jag blev trött. Knattarna fick sin glass och jag fick förtroendet att avlägga deras licensteori. De klarade av det bra, fast jag var lite ful. Det var om hur man räknar ut poäng när man tävlar jakten som jag gjorde en fälla. När jag talade om det så fattade dom vad jag menade.. Styrelsemötet är lver efter massa diskussion. Nu är jag trött! Så jag önskar godnatt! Hörs i morgon igen!!!

    SvaraRadera
  10. Hej Recurven!
    Jag kom nyss innefrån dej på passagen bloggen
    inte på metroblogen,vet du kopiera den länken
    och klistra in den på din blogg så ser de som vill besöka dej där,den är fin din blogg.
    Jag såg att du ska möta den tjejen som du vann över förra gången,tur att varken du eller hon avskräcktes utan vill ta en mach till*ler*
    du får gärna länka min adress i mitt namn det gör inget,L-W har den så det kan du också göra.
    Det är väl bra att mqan kan diskutera sig fram till bra lösningar.
    Jag önskar dej en god natts sömn
    Godnattkramen.

    SvaraRadera