onsdag 28 oktober 2009

Nu är det dags att snart stänga butiken....

...i morgon ska jag till sjukgymnasten om all gå som planerat,så vida hon nu inte får för sig att skjuta än en gång på tiden,ganska trist när det förhalas hela tiden.Men vad ska man göra när här finns så ont om sjukgymnaster,och de sen lånas ut till Kärnsjukhuset i Skövde.Då får vi på landsbyggde stå tillbaka ett par steg.inte rättvist,men vad ska man göra.Nå¨väl får hoppas att jag kommer upp ditt i morgon.Förresten när jag var i Lidköping så ringde jag min son och fick tag på honom så jag kunde gratta honom,men eftersom jag kan sjunga så dåligt så skickade jag sången till honom i stället.Jag hoppas han uppskattade det,men det återstår att se vilket...Nu rör det sig ju inte så lång tid tills vi träffas.Men först sängen.Godnatt godnatt sov så gott önskar //Agath.

17 kommentarer:

  1. Godnatten!
    Envis som en åsna har jag försökt få dit en nu toppbild på den andra bloggen. Jag har fått dit den men jag var tvungen att byta utssende vilket jag blev lite förbryllad över. Jag är usel på CSS men jag kanske lär mig när jag håller på. Skam den som ger sig..
    Nu ger jag upp för idag i alla fall.
    GONATT!!!

    SvaraRadera
  2. Ädelstenen

    Ja, inte kan du sjunga sämre än jag... barnen och släktingar brukar klaga över magvärk när jag tar ton :(
    Men det gör jag så sällan så det är inte synd om de:)

    Ja, hoppas allt går väl med sjukgymnasten.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorron!
    Jag vet att du varit iväg och jag hoppas det gått bra för dig.
    Vi är redo att åka in till bågskyttet nu, jag tar med datorn.
    Ha det!

    SvaraRadera
  4. Kärnsjukhuset?
    Heter det så, eller är det bara ett smeknamn?
    :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Recurven!
    Jag var över nyss innan jag tog disken
    du har ju ändrat mycket sen jag var där
    sist.bara lite svårt att veta vad jag
    ska kommentera förstås....
    Det klarar nog efter hand tror jag.
    Jag
    önskar dej en skön Torsdag.

    SvaraRadera
  6. PreddieTigern!
    Haha så du sjunger värre än jag.
    Vet du när jag jonbbade i träindustrin
    så var det såmycket ljud särskilt när de
    på sågen och fräsen,då du då passade jag på
    att sjunga.haha inte en enda kotte hörde mej.
    Ja det hoppas jag också,får väl se vilket program hon hittar på....
    Jag ön skar dej en skön Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Recurven!
    Inte utran jag är nervös förstås...
    Jag ska tänka på dej så tar det väl
    bort det nervösa*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Varför KSS fått sitt namn vet jag
    inte,men kanske det beror på att det är
    kärnan med mindre lasarett runt om tro?
    Jag önskar dej en skön Torsdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  9. Hej Agath!!

    Nej det är inte så mycket jobb där längre och sen har jag fått en så korkad chef hon är den sämsta chef jag någonsin har haft ilsk sur och tvär och usel på att organisera och duktig på att slicka röv...

    Jag ska försöka satsa på detta istället iaf lite extra..
    Kul och se dig skriva inloggad och allt..
    Kram saknar dig som f*n

    Trivs du på denna nya?
    Du är saknad på passagen..
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hm det var jag som skrev sista inlägget Mia bara jag.. konstigt att det inte stod där nu..
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej Agath!
    Jag hoppas att allt blir bra denna gången och fixat utan strul.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  12. Hej Mia!
    Synd föer du trivdes ju med detta jobbet.
    Jasså har du en ilsken chef,ja du sådana
    finns det gott om*ler*
    Ja jag såg en grej jag skulle göra
    Jag saknar dej också,det hat bara varit
    så mycket just nu och strax ska jag iväg
    till sjuklgymnasten...
    Ja jag trivs här,det verkar bli tomt,.för hur jag än ser här på blogspot så har de flyttat dit eller till wordpress och metreoblog.tro jag de heter.
    Jag önskar dej en skön Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Agath!
    Är ni fortfarande hemma? Jag har trott att du var hos din son. Det är därför som jag inte har varit in till dig och skrivit. Hoppas att det blir av i alla fall. Var rädd om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej Carina!
    Ja idag var hon hemma,så jag har nyss
    kommit hem efter sjukgymnasten + att
    värma bilen också förstås.
    Oh vad ont det gjorde,men det blev lättare
    under tiden hon behandlade min fot.
    Jag önskar dej en skön Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Starry-eyes!
    Ja jag är ju det,vi får se när vi åker
    ner till Småland.Men rätt var det är så
    åker vi så mycket vet jag.
    Ja detsamma till dej.
    Jag önskar dej en skön Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  16. Tråkigt att din fot fortfarande krånglar, men nu kanske det blir bättre då, efter att knölen masserats bort?
    Kram:-)

    SvaraRadera
  17. Hej Anne-Sofie!
    Ja tänk ifall jag kommit till sjukgymnasten
    först i stället för detta krångel hit och dit.
    Men det verkar som det mest onda sitter mitt i
    hålfoten på senan du vet.Att det är därifrån
    det strålar ut på sidan.Sjukgymnasten sa jag var helt stel i min fpt,eftersom jag lastar över allt
    till höger eftersom det var vänster brottet sitter,det lät rörigt inte sant*ler*
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera