fredag 23 oktober 2009

Så byter vi till vintertid i morgon....

...då blir det väl mörkare än idag,inget kul alls,men när snön kommer då lyser åtminstone den den upp så det ser ljusare ut.Men samtidigt vill jag inte ha snö förrän vi varit i Småland hur nu det ska gå till,är ganska osäker just nu i dagsläget.Med en sådan tryckt stämmning så känns det inte alls bra,inget jag säger är bra så det kunde ju inte kommit lägligare än till min sons Födelsedag.Men jag får väl hoppas att det lättar för om en vecka fyller ju pojken år.Min andre son kommer inte på den dagen han fyller år,men han åker ändå till Småland några dagar efter.Ja det var väl allt för tillfället.I kväll är det IDOL igen får väl se om sambon släpper TV:n så jag får titta...Ha en fortsatt skön Fredagskväll.//Agath

16 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Hoppas att det inte kommer någon snö än. Jag vill inte heller ha snö ännu. Men jag gillar ju snö, bara inte nu. Det är för tidigt. Jag har suttit och löst korsord och tar nu en paus ifrån dem. Ha de så gott och hoppas att det lättar lite.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Starry-eyes!
    Ja det gör ju jag också åtminstone innan
    jag varit i Småland,sen får det kommer hur
    det vill*ler*
    Jag älskar snö....
    Ja kjag hoppas också det lättar,för det känns
    inte alls bra.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Tittar in för att se hur du har det i "röran"
    Visst piggar snö upp tillvaron i höstmörkret.
    Jag fick alltid en speciell glad känsla
    i kroppen när det första riktiga snöfallet kom.
    Förmodligen något som sitter kvar
    sedan barnsben.

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Hej igen Ginger!
    Ännu mera rörigrt blev det nu*suck*
    vi hade glömt vattenslangen så den
    satt inte över slaskhon,kan du ana
    du kan nog ana hur mycket vatten det
    blev på golvet....

    Ja snön ljusar upp för i på söndag
    är dagen kortare.

    Jag har alltid älskat snö,visserligen kan jag
    inte åka skidor längre men jag älskar snön.
    Vet dui jag har sett den första adventsstjärnan i ett fönster,tycker nog det är
    lite för tidigt.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej agath. Önskar dig en god natt och en mysig och trevlig helg!
    Gonattkramen

    SvaraRadera
  6. Hej Lia!
    Ja jag önskar dej detsamma,
    vi höres.
    Godnattkramem

    SvaraRadera
  7. Agath...ställ nu inte om klockan redan i morgon, det är inte förrän på söndag..jöö,O)
    Sussa gott. /Anne-Sofie.

    SvaraRadera
  8. Anne-Sofie!
    Nä då jag vet att det är natten mellan
    Lördagen och Söndagen,Så ingen risk...
    Sussa gott du också.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  9. Min Ädelsten!
    Åh, håller på att försöka hitta den lättaste bloggen... är så spänd, snart hoppas jag kunna flytta!
    Ha det gott! Jag läser min "post" på Pasaggen så klart!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. PreddieTigern!
    Du kanske talar om din länk sedan när du är klar,
    såg du att Susanne och flyttat,fast hon har både
    blogger och passagen.
    Ha det gott du också ska strax gå till sängs,ska bara ladda videon eftersom mitt avsnitt börjar mitt i nassen,
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Hej Agath
    Jag fixar dina länkar senare är lite upptagen just nu..... dina recept ska vi föra över ingen fara det ordnar sig....de kommer.....

    Hoppas du får en bra dag imorgon..utan stress och vatten...

    Kojiki

    xxx

    SvaraRadera
  12. Hej Kojiki!
    Känn dej inte stressad,jag förstår att du har en del att göra,min tanke var flytta över dem själv men så har jag 2 olika storelekar på texten det var mest det jag frågade om.

    Ja vi får hoppas det stannar vid denna fadäsen idag.Detta har aldrig hänt oss innan,jag såg det men ändå inte förstår du hur jag menar?
    Ja jag hoppas att vår dag blir bättre i morgon.
    Godnatt.
    xxx

    SvaraRadera
  13. Agath..om din undran på min blogg..det tar en evinnerlig tid innan kommentarerna syns under "senaste kommentarer".

    SvaraRadera
  14. Anne-Sofie!
    Jo jag har sett det varit en fördröjning,
    men det var inte det jag frågade,utan hos
    Susanne så kunde jag inte se vad hopn svartade mej,kan det vara så att hon startat om på nytt?
    Nu är det definitivt.
    Godnattkramen

    SvaraRadera
  15. Hej Agath, jag har aldrig någon koll på när det blir sommar och vintertid men jag antar att det är i natt vi ska vrida tillbaka klockan? Eller är det fram?

    SvaraRadera
  16. Hej Cayenne!
    Jo jagb har alltid problem med att kasta
    omn hungerkänslan omm du förstår hur jag menar.
    Den gången de ändrade klockan till sommartid
    så hade de ju kunnat behålla den inte sant.

    Vi flyttar väl klockan 1 timme tillbaka.
    Jag önskar dej en skön Lördag.
    Kramar..

    SvaraRadera