fredag 23 oktober 2009

Idag är det Fredag en grå dag.

Löven i träden börja se glesa ut på sina håll.Och någon sol kommer inte att lysa här idag.Det är  bara 6 grader idag,så vi får väl se vad denna dagen har med sig i sitt sköte....Synd jag inte hade några kort att
lägga in här för det var ju därför jag följde med igår,för att vi skulle ta kort på vägen,men allt förhalades
så vi kom inte iväg förrän Sambons mamma var hemma.men då hade mörkret redan börjat falla,Vi hade
kaffekannan med oss och så var sambon och köpte en kaka när hans mamma skulle ha bröd,så det tog
vi på vägen hem,men då hade allt det ljusa redan försvunnit,,,det är nog som Mary-Louise sa vi styrde
bilen åt fel håll för hon hade soligt hos sig.Nåja det var väl allt för tillfället-Jag önskar er en skön Fredag .
//Agath

16 kommentarer:

  1. Godmiddag!
    Oh, vad lättad jag känner mig nu att åter kunna skriva lite till dig. Du kan ju lägga dit min länk till min blogg hos dig om du vill. Kojiki har du tagit med dig ser jag. Bloggar hon här nu??? Nåväl, allt som tidigare fast på olika ställen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Godmiddag Recurven!
    Ja men jag ville ha klartecken först,jag har
    saknat dina kommenmtarer.Jag har fått hjälp
    med länkarna av Kojiki,gullig som hon är.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej igen ,Vet du solen var här en liten stund i dag igen på förmidagen,nu är det halvklart.10 gr ute..ska ut och handla helg mat nu ,ha det gott ,så länge,,vi hörs..*L*

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!
    Det är tur att det blir bättre bara man pratar och får fundera lite eller skriva av sig..
    Deet blir så tokigt ibland, då får man ta nya tag.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Den lyser med sin frånvaro här
    du tog visst alla strålarna,så
    det blev inget kvar haha.
    Ha en skön shoppingtripp idag.
    Vi hörs.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Carina!
    Ja det är tur jag har er här att snacka med.
    Annars hade jag kännt mej ensam idag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Min Ädelsten!

    Ja, på väg är vi, många!
    Sköt om dig
    Ha en trevlig och skön fredag kväll.
    Kramar
    P Tigris

    SvaraRadera
  8. PriddieTigern!
    Ja det verkar så,jag skulle kommentera
    i en blogg men den var stängd.
    Flera har på något viss stannat av.
    Hur mycket det är vet jag inte än.
    Ha en trevlig Fredag du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Men Herre min Gud!

    Vad fint du har det här då!
    Och vad många inlägg du skrivit.
    Wow!
    Trivs du bra här?
    Jag tror vi gjorde helt rätt som lämnade det andra stället ...

    Hm ... kan undra om jag kanske skulle fråga Kojiki lite snällt ...
    Samtidigt har jag lust att pröva själv lite.
    Fast det blir ju aldrig så snyggt som när Kojiki får ta över allt.

    Jag är sjuk fortfarande så det är därför som jag inte har skrivit eller hört av mig eller nåt.
    Svininfluesan är verkligen inte att leka med men jag mår lite, en aningens bättre idag ändå.

    Önskar dig en trevlig helg.
    Vi hörs så snart jag piggnat till lite mer.
    Kramar från Ninacian

    PS. Jag vet ju knappt hur man skriver en kommentar här ju. *flinar lite fånigt* DS.

    SvaraRadera
  10. Hej! Hoppas du inte har en lika rörig dag idag.

    Nu ar jag min blogg på paus. Vi får se hur det
    går i framtiden.
    *fredagskram*

    SvaraRadera
  11. Hej Ninacian!
    Skönt att höra ifrån dej igen,hoppas att du
    har kryat på dej ordentligt.

    Ja Kojiki har verkligen gjort det fint och jag känner mej hemma här.Ja du kan ju alöltid fråga henne*ler*
    Jovisst gjorde vi rätt som lämnade passagen,fast
    alla har inte fattat varför.Men jag tycker inte jag ska behöva stå till svars heller varför?

    Hur var det fick du svininfluensasprutan eller
    du bara insjuknade ändå?I så fall har du väll fullgott skydd eller?

    Krya på dej snart för jag saknar dej.
    Jag önskar dej en skön helg och ett snabbt tillfrisknande...
    Kramarom

    PS:Detb kommer du ju snart underfund med.
    Du skrev ju till mej vännen.DS:

    SvaraRadera
  12. Godeftermiddag!
    Det var ruggigt att vara i stallet idag. Det är vädret som spökar och är rått och kallt. Nu är jag åter uppe och har börjat med maten. Köttkorv och potatis och ärter får bli fredagsmat.
    Ska ju ner igen senare och kvällsfodra!
    Ha dé!

    SvaraRadera
  13. Hej Ginger!
    Idag har tystnaden lägrat sig här
    jag är så ofantligt trött på detta
    Men jag får väl hoppas att min mat
    kan förhöja stämmningen lite.
    Jo jag såg du pausar,ja jag hoppas
    du finns kvar hos oss,jag skulle
    sakna dej det vet du nog*ler*
    Kramarom

    SvaraRadera
  14. Godeftermiddag Recurven!
    Ja det har varit en sådan dag idag,
    inget precis man sticker ut näsan i.
    Men du är ju tvungen för Bountys skull
    och när du jar tjänsten i stallet.
    Såg du skulle ha köttkorv har du
    vitsås då eller?
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hallo på dig ..jäklar så illa jag gjorde mig i dag....:( nu får jag "köra" med pekfingervalsen,här på mitt tangentbord.).USCH..!

    SvaraRadera
  16. Hej Mary-Louise!
    Oj då har du stukaqt dej eller?
    Men det går ju bra med pekfingervalsen också.
    i nödfall vill säga..
    Blåser på det onda.
    Kramkram.

    SvaraRadera