torsdag 22 oktober 2009

Allt gick snett idag....

.....jag trodde jag skulle komma hem med en massa kort,men det blev ingenting med det.Det får väl bli en annan dag i stället detta har varit den mest rörigaste dag jag varit med om.Men hem kom vi,vilken tur att jag hade kokt potatis och kött i kylsen så det blev helt enkelt en pytt idag...men vi var inte hemma förrän runt 19,30 så det blev en lång dag det här,och jag hoppas jag inte har glömt att kommentera någon.Hojta i så fall.
Nu ska jag strax göra mej redo för sängen men först ska jag ställa band så jag kan spela in för natten.Godkväll till er som just börjat kvällen och en godnatt till er övriga.Godkväll/Godnatt önskar jag er alla//Agath

8 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jag tjuvtittade lite grand på CSI NY. Det är gamla avsnitt som jag har sett förut. Men helt säker kan man ju inte vara. För rätt vad det är så kommer det ett avsnitt som man inte har sett tidigare. God Natt och Sov så Gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Tittar in och vinkar medan du sover.
    Hos mig har det inte hänt något särskilt.
    Önskar dig en trevlig fredag :)

    *fredagskramen*

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Jag har klistrat fast pussel till tavlor, det var stora pussel (ca 1500 bitar eller så). Fast det var ett bra tag sedan och de har jag inte kvar.
    Nu lägger jag mest för att det är roligt, när tid finns.

    Det finns såna dagar när allt blir fel. Tur att det inte är så varje dag.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Jadu Agath vissa dagar blir det tyvärr så..att allt går snett..Men vet, du livet går inte alltid på "gyllene" räls..:) Nu är det en ny dag,hoppaqs den blir bra för dig..ha det gott ..kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Starry-eyes!
    Ja ett och annat jag sett innan har jag
    sett,men de nya här har jag inte hunnit med.
    Jag måste beta av de gamla först.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Ginger!
    Välkommen in det är inte ofta
    det hände något så där specioellt
    inte för mej i alla fall.
    Jag önskar dej en skön Fredaf.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Carina!
    Det har inte g,jag men en av ledarna på
    U.Ö. gjorde det fasdt först fickman ju
    lägga pusslet annars satt man i klistret.haha
    Ja man ska göra det för att intressera en,
    för tycker man det är jobbigt var finns då
    det roliga.
    Ja jag vet det och det är spänt här idag.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    Ja och den bara fortsätter,vi får väl se
    hur dagen blir.Nej denna rälsen är ganska
    matt.Här är läget spänt just nu.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera