lördag 24 oktober 2009

Natti natti

Ska strax sätta videon på timern för CSI NY börjar så  opfantligt sen eller okristligt tidigt beror på lite hur man ser det.För klockan 04,05 början den vilken tid va....Men det är bara att ställa om klockan så timern kan gå igång vid rätt klockslag,och förresten så har den gått till baka till 1999 tror jag eller 8 ja vilket fall som helst så måste jag göra om allt ihopa,Men så fort jag gjort det ska jag sätta mej på hela ryggen och slappna av med Maria Ljungstedts första bok,det är ju inte så tokig ändå.Godkväll/Godnatt önskar jag er alla. //Agath.

6 kommentarer:

  1. Ädelstene
    ja, jag ser att de flesta lämnar. Susannes nya har jag inte hittat :(
    Ha en skön dag trots sol bristen:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag!
    Såg att du skrev igår att du skulle ställa om lockan idag??? Det är tills i morgon man ska göra det... En timma bakåt! Man ser tillbaka till sommaren nu..
    Det är ett fasligt regnande här idag. Men jag tror jag kommit på vad jag ska sysselsätta mig med.. ´Jag bytte melodi på min blogg igår och nu funderar jag på att få in dom på min mobil också. Jag tycker den sortens melodier är avkopplande. Jaha, vad har du för dig i dag då??
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  3. Hej PreddieTigern!
    Varför gör det mej inte förvånad?
    Ja det är en del som kör parallellt,
    jag har ju min kvar än så länge...
    Jag önskar dej en skön Lördag också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Godmiddag Recurven!
    Ja jag menar ju i natt ska vi ställa om
    1 timme bakåt alltså tappar vi 1 timme...
    Ja här regnar det också,men man får ta dagen
    som den är,hoppas bara vi hinner till Småland innan snön kommer.
    Jag gör inget särskilt.
    Jag önskar dej en skön Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Det hade jag glömt ... att vi ska ställa om till vintertid.
    Huvet funkar inte alls just nu. Inte kroppen heller.

    Tack för påminnelsen.

    Kram och ha en skön weeekend.

    SvaraRadera
  6. Hej Ninacian!
    Jag läste i tidningen häromdagen TV.doktorn
    trodde inte på svinvaccinet,,,vi kanske
    ska börja gå med plasthandskar oxch munskydd
    då kanske vi inte blir smittade*ler*
    Hoppas du mår bättre i dag.
    Ja nu är det dags att ställa om klockan ...igen.
    Jag önskar dej en skön Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera