lördag 24 oktober 2009

Hej på er alla,denna lördag,i morgon...

...är det en timme kortare inte sant?Hoppas ni har det bra denna lördag,själv sov jag länge idag*skäms*Men jag fick startat videon så sent i går så det tog ut varann eftersom jag fick laddat videon så sent så blev sömnen lidande på det...Så fort jag kan ska jag beta av så jag har lite tid igen att spela in på.Idag ska jag har spätta här,föer vi har inte haft fisk här denna veckan.Att det sen blev en Lördag som vi kommer att ha den tja man håller inte så hårt på dagarna numera.Idag är det den 24 oktober och datorn är väl färdig tyckte jag sambon sa...så nu gäller det att knappa in en dag som passar också,för resan ner.Ha en skön Lördag.  //Agath.

16 kommentarer:

  1. Hej Agath
    det går utmärkt att kommentera i min blog. Har testat och Kojiki har testat. Har även fått kommentarer av Susanne (med hundarna).
    Om du är inloggad är bäst, då är det bara att skriva.
    Om du inte är inloggad kan du välja anonym men skriva ditt namn inne i kommentaren.
    Ha en fin helg
    önskar
    Ian

    SvaraRadera
  2. Hej Ian!
    Jag är inloggad,jag tycker det är bäst så.
    Att jag frågade på passagen var för jag försökte 2 gånger skicka en kommentar till dej,men den första gången dök inte bokstäverna upp förrän jag tryckte på startsidan.
    Sen andra gången väntade jag en stund,och skrev
    bokstäverna,men jag hade ingenstans att skicka
    kommentaren.
    Jag önskar dej en skön helg också.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  3. Nej natten inatt blir en timme längre...du ställer klockan tillbaka..
    Kram:-)

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!
    Vad härligt att datorn är klar. Nu är det bara resan ner eller upp till Småland eller var det nu är han bor. Hoppas att allt går din väg nu.Kramen på du

    SvaraRadera
  5. Hej Anne-Sofie!
    Varför blir jag lika vill alltid med klockan,
    magen blir ju detb aldrig haha
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Starry-eyes!
    Ja det tycker jag också,nu är det sambon som får säga till när han vill vi ska åka,jag står i startgroparna*ler*
    Jag önskar dej en sklön Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Agath!
    Vad roligt att allt är färdigt till din son då är det bara att fara.
    Så får du njuta ordentligt när du ser sonen med familj igen.
    Fast det borde vara en timme längre vi får på dagen eftersom vi ställer tillbaka tiden eller tänker jag fel?
    Är det bättre nu?
    Ha det så bra. Kram Carina
    PS. Varför måste jag skicka kommentaren två gånger innan den vill skickas??

    SvaraRadera
  8. Hej Carina!
    Ja det ska bli roligt att träffa min son det är så länge sen,men han har inte skaffat sig någon familj än jag vet inte om det är ett litet släktdrag för min andre som skaffade sig inte sin för han var i den åldern,det skiljer ju 10 år på mina pojkar.
    Em timme längre enligt Anne-Sofie*ler*
    Jag önskar dej en skön Lördag.
    Kramar.
    PS:Jag vet inte varför man måste trycka 2 gånger
    men den kommer ju iväg*ler*DS:

    SvaraRadera
  9. Usch! Vilket blött väder.. Jag tog in Bounty innan jag gick upp, han var dyngsur. Jag blev blöt också. När det är så här mörkt så vaknar jag liksom inte, går i sömnen. Nu är kl.18 och det är svart ute. I morgon är kl bara 17 och det kommer att vara lika svart ute då. Ja,ja, man vänjer sig aldrig tror jag!
    Jag satt och knåpade ihop ett mail till dig igår, har du sett det??
    Ha en bra lördagskväll!

    SvaraRadera
  10. Hej nRecurven!
    Jag har inte ens varit utanför dörren,nä nu ljuger jag för jag var på altanen ochn hängde det som inte kunde köras i tumlaren...Men jag har inte varit ute och gått precis.
    Usch ja nu är vi där det är mörkt när vi vaknar och mörkt när klockan är 17,00...Nej inte jag heller för jag är så superhungrig när de ställer om tiden.
    Ska titta på det efter jag har ätit.
    Ha en skön Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Tjenare igen!
    Ännu har inget mailsvar kommit, men det kanske dyker upp så småningom. Kanske i morgon. Har märkt att mail gärna kommer dagen efter ibland.
    Ska hålla utkik!
    Ha de!

    SvaraRadera
  12. Hej igen Recurven!
    Du skickade till mej vidd strax före 19,00
    och det besvarade jag vid 22-23 tiden,
    kollqa igen så ser du.Eller du menar du skickat ett sedan dess?
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. God kväll!
    Jag vill först säga att jag har blivit knasig och helsnurrig i kolan. Jag satt ju och läste ditt svar tidigare idag. Ja, du vet ju hur det ligger till med min röda fleecetröja. Jag har även tappat bort en karda som jag borstar Bounty med. Nu senast hittar jag inte "blindbroddarna" till Bountys vinterskor. Jag har blivit *** jag vet inte vad helt enkelt!! Jag blir så trött på mig själv. Alzheimers the lux??? Vinterdeppretionen har slagit ut mitt minne kanske. Kanske jag är trött!!!
    Ha en bra kväll och blogg på dig!

    Ps. Blogg på dig! Eller Blogg, blogg! är Maskroskvinnan och min nya hälsningasfras. Ds.

    SvaraRadera
  14. Recurven!
    Ja jag tyckte med det var märkligt om du inte sett det,,haha alzheimers the luxe.
    Man blir väl irriterad när saker och ting försvinner inte sant.Ja annars är det väl vädret
    som slagit till*ler*
    Ha en bra kväll du också jag kom nyss från Körslaget.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Agath!
    Tack så mycket.
    Allt är säkert som det ska. Bara att klicka 2 gånger, det funkar ju.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  16. Hej Carina!
    Inget att tacka för,men det är
    roligt du tittar in.
    Jag önskar dej en skön Söndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera