lördag 24 oktober 2009

Ja nu är det bara några timmar kvar av detta dygnet.

Så i morgon känns det nog konstigt att stiga upp,bäst är väl att ställa om klockorna innan man går och lägger sig,och att man lägger sig i tid i kväll så man inte bli lika trött som i dag,bara för man satt och väntrade på sambon tittat färdigt på sitt,så jag kunde ställa om videon,men det gick ju,fast jag har en massa att titta på först.Idag jar jag bara lagat mat tvättat,fast idag blev det rätt,inget vattenspill idag inte.Och så har kjag tittat på körslaget det var Caroline af Uggla som åkte ut idag,Tittarna hade valt rätt jag är lite impad av Amy den unga tösen om ni sett henne,hon är duktig,Och de andra Teamen gick det också bra för,visserligen är jag ingen Pontare-Fan precis.Ha en fortsatt skön kväll.//Agath.

14 kommentarer:

  1. Godnatten!
    Jag har skickat nytt mail med lite frågor.
    Ska hoppa i säng nu så jag önskar dig
    GOD NATT!

    SvaraRadera
  2. Recurven!
    Tack tack,aha inga svåra väl?
    Jag önskar dej en god natyts sömnb.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  3. Hej - jag kör utan kör när jag säger godnatt. Mvh
    LW

    SvaraRadera
  4. Kan inte din sambo lära sig att ställa in videon?...ids han inte det?

    Sussa gott och dröm vackert:-)

    SvaraRadera
  5. Video?
    Finns det sådana fortfarande?
    kult!!

    ;-D

    SvaraRadera
  6. Hm..en dvd är ju en Video ,kunskapens börda är lätt att bära vet du..:)
    dvd...står ju för digital video disk...alltså dvd..
    Ha en fin söndag kramar!

    SvaraRadera
  7. God middag agath! Jaså var det Caroline af Ugglas som åkte ut. Tyvärr gillar jag inte hennes hur ska jag säga - framtoning. Hon gör till sig hela tiden, när hon ska prata i micken. Hon verkar så orutinerad. Vilket hon knappast kan vara, eller hur? Däremot tycker jag att hon sjunger bra. Jag kollade bara på när körerna sjöng. Vem som åker ut, får jag ju veta ändå =) Om inte annat, så nästa lördag, ser man ju vilken kör som inte är med.

    SvaraRadera
  8. Hej Liberum-weto!
    Hej kul att du tittar in.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  9. Hej Anne-Sofie!
    Nej han rör inte den utan när han ser
    en film jag spelat in åt honom.Id vet
    jag inte om han gör,men jag vill inte
    börja mitt i en film förstår du...
    Jodå jag har sussat gott,för i natt har
    här varit svalt i huset och då sover man bäst.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Jajamensan visst finns de kvar
    jag tillhör väl de som har
    svårt att koppla över till DVD
    så mycket att lära sig Videon kan jag.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  11. Hej Mary-Louise!
    Jo det är bara en annan form av
    inspelningssätt,från band till skiva
    men ett krux det är att det är så himla
    mycket att lära sig...sådant tålamåd har
    jag inte.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Godmiddag Lia!
    Ja där försvann en timme i ett nafs.
    Ja jag tycker hon har flutit lite ovanpå
    om jag ska vara ärlig,jag gillar den lilla
    tjejen mycket,och Stefan ja även Ola som
    bara har manskör,men väldigt intressant ändå.
    Sen Pontare gillar jag inte fråga mej inte
    varför,för jag kan inte sätta fingret på "Det"
    Jagb önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Godmiddag!
    Tack för ditt mailsvar. Det verkar ju lite knepigt med att hitta.
    Klockan går ju "fel" idag och jag är urtrött fast jag fått sova längre. Jag tycker det är jobbigt med att ställa om. Grått och trist är det ju ute också. Man måste tända lampor för att kunna göra något. Annars blir väl dagen som igår. Fixa hästen, och greja till lite mat så småningom.
    Ha en skön söndag och blogg på dig!

    SvaraRadera
  14. Godmiddag Recurven!
    Jag ska försöka ta reda på mera till dej
    Ja idag så är det ställa tillbaka klockan och eftyersom klockan inte kan dras tillbaka
    måste jag gå varvet runt till rätt klockslag så nu är det väl fel på när det slår om till ny dag
    det är mycket bättre när man dra fram den en timme.
    Här är det lika risigt och sambon som snackade om att åka ut och ta bild/bilder idag...nåja vi får väl se senare.
    Att ha ljuset på där jag är nu är ett måste för
    tagentbordwet är svart och suger all ljus.
    Klappa om Bounty från mej.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera