söndag 25 oktober 2009

Ja så försvann en timme hux flux.

Mörkt är det redan,men det är väl för solen inte har gått upp ännu kanske har sovmogon hon också,ganska svalt i huset just nu,men ,an har definitivt sovit bättre inget snack om saken,och det är 7 grader ute just nu.Vi får väl se om vi kommer ut och kan fånga det lilla som är kvar av dagen,Det var ju meningen vi skulle ta kort idag...men det ser inte alls så tilltalande ut idag.Men man kan ju ut en runda i alla fall.Jag önskar er en skön Söndag.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Jag återkommer imorgon till dig ..har haft annat att göra .......det ordnar sig bara så du inte undrar...
    Ha nu en trevlig eftermiddag......
    xx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Hej Kojiki!
    Jag förstår att du har annat oc h göra ochj jag sitter inte i sjön*ler*
    Ja det tvivlar jag inte på.
    Jag önskar dej en skön Söndagseftermiddag.
    xxx

    SvaraRadera
  3. Försvann du?
    Vart tog du vägen då?

    *ler lite*

    Kika in hos mig en sväng.
    Visst har jag det fint nu!!??
    I just love it.
    Kojikisan är så himla duktig.
    Jag är överväldigad faktiskt.

    Hoppas du har det bra Agathen!
    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  4. Hej Ninacian!
    Är du redan på benen?
    Ja jag kommer över bums för sambon
    gick upp en sväng så jag kikar in
    till dej.
    Jag önskar dej en skön Söndagseftermiddag.
    Kramarom

    SvaraRadera
  5. Ja det är snopet nu då det helt plötsligt försvinner en timme av ljus på em...

    SvaraRadera
  6. Hej Cayenne!
    Ja visst är det väl snobet,vi är nyss hemkommna.
    Så en liten runda blev det ändå.
    Ända sen jag steg upp har lampan varit tänd över min dator.
    Elbolagen ska väl också käna en slant*ler*
    Jag önskar dej en skön Söndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Min Ädelsten
    Gå till din Alias så kan du läsa ett meddelande från mig:)
    Kramar
    Tigris Predikantan

    SvaraRadera
  8. Hej PreddieTigern!
    OK jag ska titta in där.
    Kramar.

    SvaraRadera