tisdag 9 november 2010

Hej govänner idag är det vitt ute.

 Skulle lagt ut dessa bilder i går,men det blev inte.Så
jag tar dem i dag istället



Denna tycker jag om,Idag har vi en vit dag det snöar här så bilderna stämmer inte och så är de tagna i Alingsås,Men i går var jag hos tandläkaren i Herrljung och diskuterade vad som ska göras och så
17,500 slänger man ju inte i väg si så där så jag vill veta vilka garantier jag har att det fungera.På väg till tandläkaren hade det skett ett olycka så ambulkansen och bärjningsbilen var där.Så vi fick vända annars hade vi inte hunnit i tid,Nå ja det var väl allt från mig idag.Jag önskar er en trevlig Tisdag trots snö och blask var ni nu bor.Kram till den som vill ha från Agath.

48 kommentarer:

  1. Hejsan igen!
    Nu har jag varit nere till stallet. Bounty hade gått upp i skogen och gömt sig undan för snön. Han ville inte komma in så jag fick gå och hämta honom. Snacka om att blö dyngsur. Blötsnö som tynger, fy faro. Bountys täcke var dyngsurt som jag befarade men Bounty var torr under. Nu hänger det på tork. Jag tror nog allt han tyckte det var skönt att komma in och få äta mat. Det lilla matvraket!!! Alla hästarna kom in då också.
    Om ca 1 timme blir jag hämtad, fast jag har egentligen ingen större lust att åka in dit idag. Men det kanske blir bättre när jag kommer dit.
    Ha det så länge!

    SvaraRadera
  2. Det är ett eländes väder idag. Farligt.

    Gillar ditt fot med björkstammen i förgrunden vid strand-sjökanten.
    Jättefint.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Recurven!
    Bounty tyckte nog inte om snön därför gick han dit tror jag.
    Så han ville inte gå in ändå,men det är klart han fryser kanske
    inte så mycket när han har päls.
    Ja det tror jag också han tyckte,klöappa om honom från mig
    och säg till han att vara rädd om sig.
    Hoppas det gick bra med styrelsemötet.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Ninasol!
    Ja idag var det inget åkväder,men vi var ändå tvugna och ut
    för att skaffa mjölk och lite annat.Men nu har vi så nu klarar
    vi oss ett par dagar.
    Ja det tycker jag också den är.
    Snart dags för sängen
    så jag säger godnattkram.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath
    Vilka fina bilder på vattnet. Vad är det för vatten/ sjö menar jag?
    Tandläkaren är inget billigt nöje precis. Usch o fy.
    Sv. Det är klart att Quila o Ronja fick sig en rejäl promenad, i snöstormen!!! Hoppas morgondagens väder har något bättre att erbjuda oss:-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    I dag ska vi få skjuts in till affären för att kunna handla. Det börjar bli tråkigt det här med att vara utan bil nu.
    Det blev inget styrelsemöte igår, vi var bara 3 st styrelsemedlemmar på plats. Så jag fick skjuta lite och sedan blev jag hem skjutsad. Kom hem tidigt tack vare det och kunde titta lite på TV.
    Nu tittade den gula fram lite mellan molnen, snön ligger kvar på marken och det är ca 0,5 grader ute.
    Ska gå ner till stallet och fixa nu.
    Ha det bra idag!

    SvaraRadera
  7. Hej Susanne!
    Det är Mjörn säger sambon

    Nej det blir inte billigt,17500 kronor kommer
    det att kosta och många turer innan Agath får
    ett vackert leende.

    Ja det blir jun tungt för dem att gå i om inte annat.
    Så de var väl ganska trötta kan jag förstå.Storm hade inte
    vi blåst men inte storm,men det räcker det också.
    jag hörde själv plogbilen gick här förbi i natt.
    Idag har vi varit i Lidköping för att sätta på navkaplsar
    på bilen,så vi passade på att äta där också.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Ja det går ju inte ha ett styrelsemöte på 3 personer,inte ens halva styrelsen var på plats för det är väl 6 man ska vara inte sant?
    Men då fick du skjuta lite grand då tills du fick skjuts hem.
    Ja det är väl för knäkligt att inte bilen blir lagad
    det är som här vi går ockjså i väntans tide,får väl
    se om golvläggaren kommer i morgon.
    Jag tror inte vi har haft sol här idag för det blev inga kort
    tagna i alla fall.
    Men det hinns väl med.
    Du får ha det så bra
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Hej, efter lång tid är jag tillbaka på nätet med en nyare dator och det är kul att bekanta sig med bloggarna igen. Men... jag saknar naturligtvis din vän MissiZippi, vad har hänt? Jag är faktiskt lite orolig för den familjen - vet Du något meddela mig hampus60@gmail.com Jag tyckte vi blev så goda vänner på Passagen.

    SvaraRadera
  10. Hej Hampus!
    Så det är däerför du inte synts av,så du har skaffat dig en ny
    dator,ja ibland måste man ju det.Ja det gör vi alla.
    Jag hör av mig.
    Jag önskar dig en trevlig Torsdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  11. Ville bara önska dig en trevlig torsdagskväll1
    För det är väl torsdag idag, eller?
    Jag är lite veckovill ibland ju.

    Kram och kör försiktigt på hala vägar.

    SvaraRadera
  12. Hej Ninasol!
    Jag vill önska dig en trevlig Torsdag
    också och stå nu inte och bli kall därute.
    Kramarom

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Idag rinner tårarna nedför mina kinder. Bounty har fått fång igen och inte nog med detta, en vidare utveckling av fång kallas hovbenssänkning. Den prognosen ser inte bra ut. Veterinären sade till mig att jag skulle fundera på hur jag ska göra med Bounty. Det betyder att jag ska försöka eller avliva honom. Tyvärr har han åldern mot sig i detta fallet. Men i nuläget vill jag fortsätta och prova. Hur ska jag klara av att lyfta på luren och beställa Bountys avlivning?? Min älskade häst!! Min bästaste kamrat, nej, jag klarar inte detta!! Jag sitter just nu och darrar och gråter när jag skriver detta. Men vi ska avvakta över helgen först och se hur han svarar på medicinen.
    Lite fika nu och mera bölande blir det väl idag.. Usch!!!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  14. Hej Recurven!
    Oh vad ledsen jag blev att han fått fång igen.
    låter inte alls bra det där.Det är ett svårt
    beslut du ska ta,men jag tror du gör det rätta
    för Bounty,är detg därför han har legat så mycket
    nu en tid.
    Jag kommer att tänka på dig i din svåra stund,men
    jag tror du kommer att göra det rätta för din lilla
    Älskling,som jag blivit så förtjust i.
    Att kanske behöva skiljas efter 22 år det är svårt.
    Kramar både dej och Bonthy i en tröstande kram och
    hoppas du ska finna styrka.
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Tjusiga bilder,här har vi snöoväder, skitväder rent ut sagt ...
    Jag har också undrat mycket över MissiZippi, kan du skicka mig ett mail om du vet något ?
    Sköt om dig !
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej min vän
    Hur har du det i dag? Här har vi haft en strålande dag. Snö, sol och några minus. Perfekt!
    Hörde att det var något sämre neråt dig till. Usch och fy

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  17. God kväll!
    Det känns skönt att läsa att ni tänker på mig. Tårarna har runnit nu oavbrutet sedan efter vi käkade. Försöker spela lite spel för att få tankarna på annat håll, men det går inte..
    Detta är tyvärr baksidan med att ha djur, en stund eller fas man aldrig kommer i från. Det är jobbigt. Alla minnen spelas upp och minnen från Bountys mamma kommer också + den lilla Ronja jag hade ett par år.
    Maskrosen har skrivit så jag var in till henne. Då skrev jag en sak som jag sade till sambon för ett tag sedan: ännu är han inte död.
    Han ska stå inne i box nu först till nästa helg, ska ge honom medicin den tiden. Ska sedan ringa veterinären igen för ett återbesök så hon får se hur han svarat på medicinen. När vi har det facit i handen kan det bli tal om röntgen och så utifrån det se hur det ska bli. Jag vill ju gärna fortsätta och försöka för jag vill inte skiljas från honom ännu, Bounty verkar ha mera kvar att ge. Trots att han har ont i sin bakhov så nog 17 ska han busa med mig. Det kallar jag livsgnista. Men att få höra de där hemska orden idag har nog chockat mig trots att jag var säker på vad det var för fel på honom.
    I morgon måste jag i alla fall klippa honom lite igen för han svettas, pälsen har vuxit ut så pass redan. Annars klarar han inte att stå inne. Bara han inte ska hålla på att rulla fast i boxen igen. Hoppas att medicinen hjälper honom. Vi får hålla tummarna helt enkelt...
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Hej Doris!
    Ja här kommer det snö och regn om vart
    annat,så det blir moddigt och skitig snö
    vill man ju inte ha och fryser det på
    modden blir det knaggligt att köra på.
    Tack för du tycker om bilderna.
    Ha det gott.
    Kramar

    SvaraRadera
  19. Hej Susanne!
    Så du har haft så vackert väder,det är nog för du
    knotar på i ur och skur med Quila och Ronja.
    Ja här regnar det och snöar det om vart annat.
    Och snön blir så smutsig det är inte kul alls.
    Ska strax gå till sängs.
    Kramarom.

    SvaraRadera
  20. Recurven!
    Oja jag tänker ofta på dig och din Bounty eftersom vi har hästar in på
    knutarna så blir det ibland att jag tom pratar med sambon om Bounty.
    Man blir lite ställd när man sen förra gången han hade fång att han hade
    lite motståndskraft för det,lite ledsamt att han skulle få det igen.
    Nä'r jag läste om detta du skrev förrut så rann tårarna på mig trots jag inte trä'ffat Bounty så tycker jag mycket om din häst.
    Jag har svårt att finna orden jag vill säga dig.Men du ska veta att jag tänker på dig och är med dig och Bounty,och hoppas att medicinen kommer att hjälpa honom än en gång.Nu vet jag inte hur det är
    med bakbenet och hur allvarligt det är.
    Godnatt min vän
    och många styrkekramar.

    SvaraRadera
  21. Hej igen
    Jag har skickat ett mail till dig, på den adressen som du skrev.
    Har du inte fått det???
    Konstigt? :-(

    Titta efter igen
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Jag har lyckats sova i natt trots det trista beskedet med Bounty. Jag hoppas på medicinen, så får vi se vad hovslagarn tycker också. Men jag tar det lugnt nu över helgen, hovis kanske tar bort skona nästa vecka och kapar av tårna på hovarna igen. Allt för att han ska kunna stå så normalt som möjligt.
    Jag ska skicka ett mail till dig med bilder på vad som hänt med Bountys hov så du sk förstå mera. Lite svårt att göra här i kommentarerna. Jag har hittat bilder och text om det. Så håll ut ett tag så kommer det så småningom.
    Sak väl ta mig ner dit och göra rent hos honom och klippa honom lite, för han kan ju inte stå och svettas för då blir han väl förkyld på kuppen och det skulle ju inte vara bra..
    Ha det bra så länge!

    SvaraRadera
  23. Hej Susanne!
    Nej jag har inte fått det så jag tittade på mailadressen
    jag skrev där hade jag bara skrivit 1 s i passagen kanske
    därför jag inte fått den,för jag har kollat flera gånger.
    Ha en fin Fredag.
    Kramar

    SvaraRadera
  24. Hej Recurven!
    Skönt att du kunnat sova trots allt,var väl av ren utmattning
    som du föll i sömn.
    Ja vi får väl hoppas att medicinen hjälper på honom och att hovis
    kan göra något med tårna så han får det lite drägligt.
    Ja det är minsann inte lätt att vara häst heller.
    Ja det underlättar ju om man ser bilder på hovarna.
    Ja gör du det så du får pyssla om honom lite.
    Jag önskar dej en fin stund nere hos Bounty,
    klappa honom från mig.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  25. Hejsan!
    Vad knasen Pete skriver bryr jag mig inte om. Jag har raderat hans inlägg. Gör alltid det.
    Jag kan nog redan nu säga att sprutan Bounty fick igår har gjort verkan. Han såg också gladare ut idag på ögonen. Nog märker häsar att man är ledsen alltid.. Bounty gjorde allt för att få mig att skratta, den busen. Jag hängde upp hans saltsten idag vid fönstret i ett rep och stod för ett litet tag med ryggen mot honom. Eftersom han kan putta upp dörren fastän den går åt sidan så gjorde han det och smet ut. Man kan inte tro att han är sjuk... Tursamt stod det mat hos en annan häst så han stannade där. Så fick han snällt vända och gå in i sin box igen.
    Jag har även klippt honom, det blev lite ojämt här och var för han ville inte stå stilla. Han verkade ha myror i brallan. Det är jättesynd att du inte träffat Bounty, han är så mysig och busig. Ska ner igen och fodra och då ska han få mera "äcklig, besk" medicin av mig. Jag ska maila lite till dig nu.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  26. Ville bara hälsa på. Här har det vita försvunnit och mörker råder nu.
    Mvh
    LW

    SvaraRadera
  27. Recurven!
    Det är bra det,att jag skrev så var för jag vet att du är ganska känslig just nu.Oh vad glad detta gör mig åt dina vägnar,bara det
    att Bounty såg piggare ut i ögonen det säger väl en del.
    Ja denna häst har du haft mycket glädje av.Siken buse han är ändå
    försöker smita så där.Men det var ju bra att han följde dig med
    tillbaka till sin box.
    Ja det hade varit en glädje att få träffa din häst,jag har blivit förtjust i honom men det har du nog förstått för länge sen.
    Kan du ge han en morot från mig du får sätta upp det på räkbningen*blink*
    Ska titta på det sen för just nu så ska jag sätta mig till ro
    vid TV:n i 2 timmar.

    Ha det så gott så länge.Puffa tikll den lille mannen när du går
    ner till honom.
    Kramar

    SvaraRadera
  28. Hej Liberum-weto!
    Trevligt du tittar in,jag har varit lite
    skral med att gå runt.
    Här har v i fortfarande vitt lite varstans inte
    mycket men det regnade i natt så jag trodde det
    vita skulle vara borta idag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  29. Hejsan!
    Idag är det grått och trist ute, men det mesta isen som var igår har försvunnit av regnet i natt. Har varit ner till Bounty en gång och gett medicin. Ska ner en gång till lite senare och göra klart allt till honom + att han ska ha medicin igen.
    Det blev inget bågskytte idag som jag hade hoppats för ingen har hört av sig.
    Sambons farbror har varit här och skruvat fast den nya slangen. De är in till macken nu och ska köpa sådan där olja det ska vara i den byttan, en röd gegga, special får servo och automatlådor. Hoppas bara att allt är OK! sedan så ingen mera slang är paj. Jag vill ha min bil funktionsduglig igen.. Nu har de visst kommit hem.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  30. Hej lilla kaksmulan!!

    Tack för besöket inne hos mig! Alltid lika go och vänlig är du!

    Kram från
    Nikks

    SvaraRadera
  31. Hej Recurven!
    Ja jisses vilken dag det varit så grå och eländig,
    och för att inte tala om allt regn som störtat över
    oss tur man sitter inne vid sådana tillfällen.

    Bounty verkar svara bra på medicinen du ger honom
    Hoppas nu att bilen blir fixad ocjh klar så du
    slipper känna dig så låst.
    Ja det där med oljor och så det fattar jag lika med noll.
    Bara bilen blir okey.
    Ha det så gott
    Kramar

    SvaraRadera
  32. Hej Nikks Lilla!
    Man saknar dig allt det är aså länge sen
    man hörde av dig.
    Kramar till dig och lille William.

    SvaraRadera
  33. Hej på kvällskröken!
    Det är nästan att man kan börja skämmas för en sådan häst man har. Jag hade inte ens kommit in i stallet när Bounty gnäggade mig välkommen, hit med maten gnägget. De frågade vad det var med honom de som var stallet. Sparkade i väggen för att jag dröjde 2 sek utan att han fick maten. Men han fick medicinen före. Sedan lugnade han sig. Man kan inte ta misste att det är min häst i alla fall. Usch då! Nu trillar det några tårar igen. Det här är jobbigt ska du veta...Fy farao!
    Ryck upp mig nu!!
    Jag håller med dig.. Han kunde ha bytt däcken också. Vi kom på att han inte satt dit en skyddsplast som ska sitta därunder på bilen. Men den kanske bara skruvas fast i underredet så det kanske vi kan själva. Frågan är bara var skruvarna är?? Har vi tur sitter de kvar i hålen där den ska skruvas fast. Annars åker jag väl hem till honom så får han fixa det. Men nästa gång det blir knas med bilen åker jag till en annan bilfirma istället. Ja, han skulle till och med lura på oss en oljeflaska som hans son köpt och tagit lite ur, han skulle ha 175 kr för den. Jag ringde till macken och frågade vad de tog för sådan olja och då Volvos originalolja, 163 kr. Så jag gick ut och sa att jag betalar inte mera än så, då började han slingra sig. Men sambon åkte ju in till macken och köpte en ny och så fick farbrorn sin ölplatta vi lovat som tack fö hjälpen. Tyvärr börjar han bli beroende av öl.. Men det är hans problem. Han ska slippa våran bil härdanefter.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  34. Recurven!
    Var du glad att han visade sådan hungewr,betyder
    inte det att han håller på att tillfriskna?
    Det måste väl ändå kännas i hjärtetrakten att han
    hälsar dig med sådan glädje.
    Jo det förstår jag att dun tycker är jobbigt,
    men ta varje dag med glädje du får ha honom kvar.

    Så länge du har honom och pyssla med tror jag du
    mår ganska hyvsat eller.

    Det var bra gjort att du sa till honom att du inte
    betalar mer än det kostar,jasså det var en sådan fabror
    som dricker öl,Ja sådana kan man vara utan,som försöker lura en
    hoppas ni hittar skruvarna.
    Kramar

    SvaraRadera
  35. Hej Agath
    Sv. Jaa, det är skönt att dom är så snälla och försiktiga.

    Sov gott
    kram
    Susanne

    SvaraRadera
  36. Hej Susanne!
    Korten ser så kärleksfulla ut mellan Hundarna och Meya
    Ronja såg verkligen försiktigt ut.Quila var mera som
    vakt att inget skulle hända.

    Nja sömnen är lite si så där.
    Jag önskar dig en Trevlig Farsdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  37. Hej frun i huset!

    Oj, vilka kommentarer du får i din blogg. Rena uppsatserna ju:-)
    Och här kommer en till från mig även om den blir lite kortare.

    Jag ville bara kika in lite hastigt för att se hur damen har det idag.
    Hoppas förstås att allt är okey trots din onda handled.

    Ingen snö kvar här hos mig och det är rätt skönt ändå även om det är ljusare och vackrare med den vita snön på marken.

    Skickar över en kram till dig.
    Var rädd om dig.

    SvaraRadera
  38. Goddagens!
    Du ska veta att jag är glad för varje dag jag har med Bounty nu, det är bara så jobbigt att veta att det snart kanske tar slut. Funderade faktiskt i går lite på vad jag ska göra när jag inte har hästen längre. Vad tomt det kommer att bli. Ingen häst utanför på sommaren som gnäggar när man kommmr ut. Jag komemr nog inte att vara nere i stallet heller som jag är nu. Tur då att jag har bågskyttet, det är ju på annan plats som inga minnen finns ihop med hästen, varken på Rosvalla eller vid stugan. Det kommer kasnke att vara jobbigt ett tag att bo här som jag gör men det ger sig nog med tiden skulle jag tro. Jag vill inte flytta!! Men jag får ta en dag i taget...
    Ska fördriva tiden lite nu med att spela på King.com och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar.
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  39. Hej Ninasol!
    Nja det är väl för jag inte lagt in något
    på 5 dagar tror jag,nej handleden är inte
    okey men jag får väl hoppas att jag snart
    får komma iväg så de kan se vad de kan göra.
    Men först blir det nog arbetsterapeuten jag
    ska till,får se om hon varit inne på läkar
    motagningen,så de ska ta blodprov om det nu
    är så som hon misstänker att det är,Reumatism.

    Vi har lite högar här och var trots det regnar
    mycket.
    Nu får du hålla tummarna att snickaren kommer i
    morgon.Lådorna har i alla fall sambon burit upp.

    Vet du att det är bara 14 dagar till första advent?
    Ha det gott lilla du.
    Kramar.

    SvaraRadera
  40. Godkväller!
    Jag har mailat bilder på hovar. Lite mera till de andra du fick. Nu fattar jag lite mera själv också.
    Bounty var busig med mig när jag var nere och gav honom medicin. Jag hörde honom långt ute på stallplanen att han ville ha mat, han bankade med framfoten i väggen så det ekade. Han blev tyst när han fick mat.
    Allt bara bra här i övrigt.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  41. Hej Recurven!
    Nu är jag sen igen men det är så jobbigt att skriva

    Ja det förstår jag mycket väl att du hälsar varje
    dag med glädje du har honom kvar,jo men den dagen
    den sorgen,vi tar en dag i sänder tycker jag och
    gläds av att han är så pigg och busigt.

    Klar det kommer att bli tomt den dagen,det förstår
    jag så väl,tur du har din hund och katterna som du
    får ödsla din kärlek på.

    Ja det är tur aytt du har bågskyttet att gå till
    men tror du inte det känns tungt att ha stallet så nära?
    Jag ser du har i alla fall tagit dit beslut om att inte
    flytta,ganska sundt tycker jag.
    Klappa omn den lille killen fån mig.
    Kramar

    SvaraRadera
  42. Recurven!
    Kan det vara så att Bounty hör dig redan ute på gården
    tro?Ska titta på det sen,men du det måste ju ändå göra
    dig glad att han hälsa dig med sådan värme.Sen är han
    kanskle hungrigare sen han fick medicin.
    Kramar

    SvaraRadera
  43. Godag!
    Jag tror inte att Bounty kunde höra mig så långt borta eftersom dörren till stallet var stängd. Men han ville ha sin mat och där med basta.
    I dag blev jag väckt tidigt, men han låg inte fast som han brukar men vi drog honom från väggen ändå och till slut reste han sig. En av stallkompisarna ringde och var helt galen för hon hade upptäckt att Bounty var lös i magen. Det visste jag redan sedan jag var nere. Ringde och rådfråga veterinären om det och fick råd av dom.
    Åkte in och köpte en pasta att ge mot magen, men kompisen var inte nöjd med det och tyckte veterinären var galen som inte kom och gav honom något annat i stället. Jag skulle ringa veterinären på onsdagmorgon igen. Hon vill bara väl men blir lite för mycket ibland, Jag orkar inte med det just nu så när hon domderade när jag var i stallet gick jag hem när hon inte gav sig. Bounty ligger inte i boxen och självdör som hon vråla i telefonen. Hovbenssänkning är inte dödligt på det sättet. Kan liknas som om man brutit benet kanske.. Det dör man ju inte av precis..
    Ska försöka få tag på hovslagarn nu så jag kan få bort skona.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  44. Hej Recurven!
    Han är kanske väldigt hungrig eller?
    Så han låg ner i dag igen,oj då blev han lös
    i magen av medicinen,men det var ju dumt av
    stalllompisen att säga så där.Ja det är väl med
    djus som med människor att de blir lösa av en del
    mediciner.Vad är det för pasta han får,som kan
    återställa magen igen,Men visst vadr det konstigt
    att veterinären inte kom och tittade till honom.
    Boynty kanske behöver ortopediska skor igen som
    han hade en gång förrut vid fång tror jag.
    Ha det så gott du kan.
    Kramar

    SvaraRadera
  45. Gokväll i stugan....eller kanske godnatt ;-)
    Jösses vad dagarna rinner i väg. Hoppas ni får klart med snickare och allt till jul.....eller ännu hellre, första advent. Oj då, det är snart första advent??? Hade vi inte midsommar helt nyligen?

    Har du fått något svar ang. din handled ännu?

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  46. Hejsan!
    Pastan jag köpte till Bounty är grön till färgen, luktar mint och Bounty verkar tycka om den. Det ska vara välgörande bakterier i och den är koncentrerad. Han ska ha 5ml per dag. Den heter något med Pro den också precis som Pro Viva.
    Ska in till bågskyttet nu men jag ta vägen förbi affären för att få hem mera Pro Viva. Han fick den med smak av Hallon/Granatäpple. Får se om det blir något möte i kväll eller inte..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  47. Hej Susanne!
    Ja vi får väl se om snickaren är klar innan jul
    och att vi fått mattläggaren att göra sitt.

    Ja tänk det var inte länge sen det var midsommar,
    jag tycker att hela året har försvunnit i ett nafs.

    Tack för du tänkte på mig när jag skulle till
    arbetsterapeuten,hon skulle prata med läkaren
    inte den jag brukar ha utan en kvinnlig för hon
    vill att jag ska till ortopeden så vi får se hur
    det går,sen hade hon glömt ta reda på om sätet
    i bilen vi får väl se även de kan ju bli glömska
    jag är ju inte den ända patienten.
    Du får ha det så bra.
    Kramar

    SvaraRadera
  48. Hej Recurven!
    Ja mint brukar väl vara det,tur att Bounty tycker om den,
    Pro Viva det är ju inte så dumt heller.
    Så där ser man att även en häst vill ha lite smak
    på det de dricker och äter.
    Klappa om hon från mig.
    Ha en bra kväll på skyttet.
    Kramar

    SvaraRadera