torsdag 21 oktober 2010

Godkväll på er alla.

Om ni undrar vad det är för hög vi har här på kortet så är det ved som kom igår vilken tur att sambon skylde det som ni ser har det kommit lite snö.
Detta är tagit nu i kväll för i dag när vi körde iväg för att sätta på vinterdäcken var det mera snö kan jag lova,när jag komn från duschen så bara stod jag och gapa som det snöade ute,men detta är många tinmnar efter så lite har det smält unnan,vilken tur att han fick tid och sätta på vinterdäcken idag,vi körde det vanliga hållet,men fick vända för det var så halt så vi fick köra stora vägen till Lidköping.Så därför har jag inte varit anträffbar idag.Jag såg att det snöat litre varstans idag,som Älmhult har fått mycket snö och mer ska det bli sa min väninna därifrån.Såg även från andra orter så det har väl kommit lite varstans.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Torsdagskväll.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Men, har du också fått snö!!! Här sa dom att det skulle komma i går, men dom hade fel.....Vi får väl se hur det ser ut i morgon när vi vaknar. Det är för tidigt med snö redan, tycker jag :-(

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Här vräker det ner just nu,ska väl hålla på
    en halvtimme till enligt sambon,sen skulle
    det visst komma lite på morgonkulan.Ja det
    är tidigt,tur han satte på dubbadäcken redan.
    Han hade väl aningar kan jag tro.
    Hoippas din dag varit bra.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Vi hade fått lite snö i natt, men det försvann ganska snabbt. Det tackar jag för.
    Sv. Näe, det är inget släktnamn.

    Allt gott
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Ja det har väl snöat lite var stans,men vårat ligger fortfarande kvar.
    Så länge den är vit är den fin,men så fort den börjar bli svart av avgaser då är det inte fint längre.

    Det var ett väldigt ovanligt namn tycker jag men sött.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Godagens!
    Här skulle vi ha sol idag men den har vist gått i ide. Vi har lite snö kvar här på skuggsidorna annars är det borta.
    Ska snar tner till stallet för vi ska släpp ihop Bounty med en av de nya hästrna i stallet. Helst hade jag velat Bounty gå ensam, men jag kan inte vara så ego för det finns inte så många hagar. Men jag tänker inte äventyra Bountys existens med något vilt spöke som motar omkring med Bounty eller äter upp hans täcken. Nej, då åker hästen ur hagen.
    Det har varit lugnt på fastrullandet nu en vecka, det är ju skönt, men jag vågar inte hurra för rätt som det är ringer väl telefonen igen och han sitter fast eller något åt det hållet.
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Vin har ingen sol vi heller,sambon var ute och körde in några
    kärror med ved så han sa det regnade,tur att han la presenning
    på högen.
    Så de vill att Bounty ska gå ihop med en häst som inte är så snäll
    eller fattar jag fel.
    Jag får in till dig för det sista förstod jagh inte.
    Ha en bra dag
    Kramar

    SvaraRadera