onsdag 8 september 2010

Nja en lite promenix blev det allt.

Den här bilden tog vi när vi var på vår promenad och nästan var hemma,solen lyste ganska glatt då,så man kan inte fatta när man tittar ut nu att denb egentligen har lyst,men bevis finns.
Så tog vi på den lilla hästen också den ser väldans rund ut,har inte missat en ända måltid tror jag.
Nåja vi tog en promenad tillsammans idag igen,så idag gick vi 3841 steg och det blev 2,30 km så för att vara nybörjare för sambon så var det väl inte illa..Nu ska jag bara ställa in videon sen blir det sängen,för vi har inte sovit så gott inatt,hoppas det blir bättre i natt.Godnatt från "Kaksmulan".//Agath.

6 kommentarer:

  1. Den svart/vita hästen trodde jag först var en ko!
    God morgon!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Det går inte att missta sig på svansen
    Godmiddag.

    SvaraRadera
  3. Goddagens!
    Den lilla svart/vita shettisen skulle jag inte våga ha på det betet, Där är det verkligen fångvarning.. Så fet som den är dessutom. Men till den fuxfärgade(ljusbruna) är betet helt OK!
    Jag överlevde träningspasset i gårkväll, men det blev inte så ansträngade. Det var mest att fylla i papper, uppgifter så att man kan se hur man förändrar sig varefter man tränar. Hoppas att det ska ge mig lite motion och även styrka i arnmar och ben till i vår. Det här projektet sträcker sig över hela vintern till i vår. Så får vi hoppas att min kropp rår med detta också. Får se vad som händer efter morgondagens workout... Då ska vi få hoppa på maskinerna på riktigt och köra ett 30 min pass. Alla pass är på 30 min för man kör en maskin ca 30 sek så byter man maskin och kör 30 sek. Man gör visst 3 varv på de maskiner som var där. Har bara provat 2.
    Annars idag är det bara bågskytteträning så vida jag inte ska få följa med och skjuta lerduvor, men jag vet inte hur det blir med det...
    Ha en trevlig torsdag!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    En sak min sambo undrade över igår att hästarna lämnar stora områden med gräs som de inte äter på,ja jag tycker med den lilla är fet eller
    är den dräktig tror du?Ja där finns ju både klöver och annat som de kan få i sig,sa du inte en gång att klöver skulle de inte äta,eller minns jag fel?Den ljusbruna hästan är jättefin tycker jag.

    Ja jag tänkte på dig igår,hur det var för dig att tränbna,men det verkar som det bara var en introduktion igår,så kommer väl träningen nästa vecka,men det låter lite med 30 sekunder på varje maskin,när jag
    gick styrketräningen fick man cykla först i 10-15 minuter som uppvärmning,men det är väl olika hur de hanterar det där,jag minmns jag fick gå hos både en massör en sjukgymnast och en kiropraktiker,skulle
    äbvem gått hos en läkare men han var aldrig där,men dyrt blev det förutom träningen på 30 kronor gången tog massor osv 70 kronor tror jag
    det var.så det blev ju ganska dyrt.
    Hoppas du finner det som ska ge dig den rätta styrkan.
    Så det är träning med bågen i kväll,ha det gott.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Kakis!
    Nej, böja går inte bra (aj,aj, aj) men gå på knä och trixa (aj,aj) ... märker du antal "aj"? Värken följer efter som min skugga men ...
    Hade du bott granne hade du fått en stor del av svampen! Kram :)

    SvaraRadera
  6. Tigris!
    Hur kommer du upp då,om du går ner på knä?
    Oja det där känner jag igen,natt som dag följer värken en.
    Ja tack synd bara att vi bor så långt från varann,jag
    hade åtminstone kommit ut i skogen för stövlar har jag.
    Jag älskar kantareller,den vanliga gula de andra har jag
    aldrig vågat mig på.
    Kram
    Kram

    SvaraRadera