söndag 19 september 2010

Är det inte lustigt?

Nu är det höst och träden har skiftat färg så upptäcker jag att i Magnolian så har det kommit 2 knoppar,tänk så lustigt egentligen,inte har jag varit med om att de blommat 2 gånger,helt otroligt.Ja så har vi då varit och röstat,får väl se hur resultatet blir i kväll/natt.Har för en stund sen stoppat in en kyckling i ugnen och det luktar ljuvlig vill jag lova.Ha en bra valdag,oavsertt hur det går.Ja som ni förstått så har jag suttit och tittat på valvakan,så jag har lyst med min frånvaro.Nu önskar jag er alla en god natts sömn.Från "Kaksmulan".//Agath

6 kommentarer:

  1. Det var väl lite konstigt med Magnolian??? Ibland är det opp och nervända världen :-)

    Sv. Jaa, i dag fick vovvarna bada, precis hur mycket dom ville, hehe
    Alltid kul att träffa likasinnade ;-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Springer snabbt förbi men passar på att vinka lite, är en mycket passiv bloggare nu av olika anledningar. Hoppas du har det bra...

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Ja är det inte konstigt så säg,ja jag tycker det är
    lite upp och ner för träden håller på och bli gula
    och röda och så ser jag detta,mycket konstigt.

    Ni i träffen idag verkar haft en underbar dag,
    och Quila och Ronja fick bada skönt hade de i alla
    fall,trevliga kort på träffen är det.
    Jag har suttit och lyssnat på valresultatet.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  4. Hej Cayenne!
    Det var inte igår.
    Vinkar tillbaka och hoppas du själv har det bra.
    Har jag din mailadress kvar skickar jag dig ett
    mail.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  5. Ja, hösten kan ha sina överraskningar -- men bäst jag går ut och plockar av lite frukt och bär nu. Mvh LW

    SvaraRadera
  6. Liberum-weto!
    Jag hoppas jag ser dig på någon annan stans
    Du får väl funderar medan du plockar frukt
    i trädgården.

    SvaraRadera