tisdag 15 juni 2010

Ja så var min dag.

Ja idag har jag lyst med min frånvaro som ni sett.Det var meningen att sambon skulle till sin mamma i dag men det blev ändrade planer så det blev en utflytkt i ställetdet blev ingen promenad på det viset och det var synd bara att jag inte tog sandalerna på mig för foten svulnade och gjorde ont som sören,så jag fick sitta bak i bilen efter fikat,så frågade sambon om vi skulle äta ute men jag hade plockat fram kött för idag.Så efter fikart körde vi på måfå sen kom vi till vara så jag var inne och hörde om min bok kommit fram,men nej då den lyser lika mycket med sin frånvaro som jag gjort idag.Nu är videon startad så nu kan jag önskar er en god natts sömn från "Kaksmulan".//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej... God morgon! Det var roligt att läsa att du verkar haft en trevlig dag. Jästrans fötter bara... Hoppas du sover riktigt gott just nu.

    *kramis*
    P.S. Det är nog mer praktiskt med svarta katter gentmot vita, men de jag har fäller så förtvivlat. Och när de har bråkat med varandra ligger det svarta tussar på den ljusa heltäckningsmattan. Jag har upptäckt att oranga katter är det bästa i det fallet.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Agath
    Hoppas natten varit dräglig och att din dag blir likaså.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Ginger!
    En ganska dräglig dag,kan man väl säga.
    Ja jag somnade fort igår.Här har blivit
    ändrade planer idag också.Vi ska ut en runda
    idag också,jag måste ha långbyxor,
    Kramar

    PS:Jo det är ju det,jag har ju haft nen sådan katt det
    vet du ju,kommer inte ihåg vilken jag fick Ludde av.
    Men han var helvit så då förstår du säkert att han var
    döv också.Så fort min bror spelade trumpeten så kom Ludde
    sättande och hoppade upp i hans knä,kände väl vibrationerna
    tror jag.DS:

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Solen lyser idag också så det blev ändrade planer
    för idag också så vi ska iväg och öpa långbyxor till
    mig för de andra är så slitna i rumpan.Jag har aldrig
    haft så dågliga kläder förr.
    Men jag har soviot det har jag med ett par kissepauser.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Funderar....är det Sören som gör att det gör ont, eller är det Sören som har ont?

    SvaraRadera
  6. Godmiddag!
    Inget vidare med fotont..
    Jag har fått ditt mail(i fredags tror jag) så var det tävling och så har jag glömt bort det helt enkelt.. Ursäkta!!!
    I dag ska jag röja i garaget och se ifall jag kan få in vagnen och släden plus att jag kanske hittar slipmaskinen..
    Vi tänker inte åka till stugan idag, vill vara hemma!!!!
    Det gick bra att vaccinera Bounty igår. Han får en vaccination mot A2, hästinfluensa. Den smittar ifall den får fart och det är inget bra. Stelkramp får han i förebyggande...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    I stället för en svordom tyckte jag det var bättre
    med sören,jag skrev ju det med liten bokstav inte sant?
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Nej det tog all koncentartion från mig.
    Jasså du har inte hittat slipmaskinen ännu
    Här ska vi ut om det inte har blivit ändrade
    planer igen.
    Ja men då är det ju bra att Bounty fått dessa
    sprutor då så slipper du vara ängslig att det
    händer honom något,Goe Bounty.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hello :)
    mm ändrade om min sida lite, får se om jag fixar den själv eller
    har ett sådant där förvalt.
    VILKET väder det varit idag, riktigt härligt
    kram

    SvaraRadera
  10. Hej LadyNienna!
    Jasså du har ändrat mera sen jag var hos dej sist
    Ja idag har det varit fint väder och vi har varit
    ute och åkt passade på att fika på ett ställe som
    jag inte varit på 6 år.Sen var vi i Trollhättan tog
    lite kort där.
    Det är väl en skön avslutning på din semester.
    Kramar.

    SvaraRadera