måndag 21 juni 2010

Grattis barnbarnet mitt.



Visst är väl mitt barnbarn fin
Idag fyllde mitt stora barnbarn 6 år jag har ett par kort men tydligen är de för stora för jag tog dem från FB så jag lägger den här när de blivit förminskade så jag kan ha dem här.Jag ville ju så gärna vara med dem och gratta henne men läget är inte så i år,jag har annat för mig,som jag får prioritera först,men en dag ska jag väl få se henne cykla på cykeln vi lade ihop till henne hon ser stolt ut i alla fall,tösen är fin och jag hoppas hon haft en underbar dag.Med detta säger jag godnatt sov så gott Från "Kaksmulan"//Agath.

10 kommentarer:

  1. En ny cykel när man fyller 6. Bättre present finns inte.

    Önskar dig en fin,solig tisdag!

    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Sitter och väntar på att tiden ska gå så vi får åka in och besikta husvagnen.
    Jag har blivit förkyld nu också, inte bra att vara det på sommaren, men nästan alla här är förkylda så det vore ju konstigt om jag skulle slippa.
    Det är lite gråmulet ute men den gula visar sig ibland. Tror inte på regn idag. Grenarna rör sig lite lätt och ca 18 grader.
    Bågskytte i kväll som vanligt.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Hej Suss!
    Ja hon såg så stolt ut när hon stod med cykeln
    ja även det kortet hon cyklade på,det såg så
    fint ut.

    Ja sol har vi haft så min promenad blev ganska
    svett idag,ingen,skuggan någonstans och flugorna
    var som galna i mig.Så till sist var jag tvungen
    att ringa sambon att han kunde starta redan för
    jag greps i panik dessa flugor kan knäcka vem
    som helst.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja nu har du säkert varit och besiktat din husvagn.
    Ja du var kanske i regn när ni tävlade sist var det
    inte så?
    Då brukar det komma surt efteråt.Vi har haft sol här
    fram till vi var 1,5 mil hemifrån,sen har jag inte heller
    sett solen.
    Just nu är det vindstilla men när jag var ute och gick
    den sista biten så blåste det.
    Ocg jag har sådan grym huvudvärk den vill bara inte släppa.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath
    Så tråkigt att du inte kunde träffa barnbarnet på hennes födelsedag. Hon ser dock väldigt glad ut för cykeln.
    Den bästa presenten man kan få :-)
    Ta hand om ditt huvud, så värken släpper.

    Godnatt
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja det är väldigt tråkigt,men jag har andra saker
    som måste göras här innan jag träffa mina barnbarn
    Men cykeln har hon fått och den är fin,morföräldrar
    och jag har lagt en del i den och så har väl min son
    och hans sambon skjutit till resten skulle jag tro.
    I fjol var jag väl där när hon fyllde år.
    Jag har varit där 3 år i rad,första året var
    jag där 3 veckor då var lillasyster rätt liten,och att
    jag var där 3 veckor var för sambon satte in vedspis här.
    Godnatt och sov så gott.
    Kramar.Agath

    SvaraRadera
  7. Oh så söt och fin ditt barnbarn är och jag ser att hennes cykel har rätt färg också, härligt !
    Natti, natti, Doris

    SvaraRadera
  8. Hej igen Doris!
    Ja hon är så söt och hon kan vara ganska rolig
    också,ja som du ser är både hennes kläder och
    hennes cykel lila
    Natti natti.//Agath

    SvaraRadera
  9. En liten prinsessa tror jag bestämt att du har fått som barnbartn.
    Sött.
    Kram från Ninacian

    SvaraRadera
  10. Hej Ninacian!
    Ja en liten söt prinsessa är det allt.
    Hon kan vara himla rolig också.
    Tack för du tycker det.
    Kramar

    SvaraRadera